گوش کن، تشویق کن و عشق بورز

گوش کن، تشویق کن و عشق بورز

خانه | Miracles | گوش کن، تشویق کن و عشق بورز

«خداوند قادر به من آموخته است چه بگویم، تا بتوانم خستگان را توانایی بخشم. هر صبحگاه مرا مشتاق می سازد تا به تعالیم او گوش دهم.» (انجیل، اشعیا باب ۵۰ آیه ۴)

خدا کلماتش رو در دهان تو قرار داده تا بتونی به اونایی که دلشون غمگین و خسته است، کلمه‌ای به موقع بگی. کلماتی که به خوبی و به موقع گفته می‌شن «مثل نگین طلاست که در ظرف نقره ای نشانده شده باشد» ( امثال ۲۵: ۱۱).

برای دریافت این کلمات ارزشمند که قدرت دلگرمی، بلند کردن و تقویت دارن، باید اول از همه به… صدای او گوش کنی.

روح القدس می‌خواد به تو یاد بده چطور صدای پدر رو از بین هزاران صدا، بتونی تشخیص بدی، بهش گوش کنی و این برکت رو دور و برت پخش کنی!

وقتی صبح می‌شه و تو به آرامی در حضور خدا هستی، تجربیاتت، امیدهات، و شاید سختی‌هات رو با او در میون می‌ذاری… وقت بذار تا به او گوش هم بکنی.لحظه‌هایی سکوت کن و با دقت گوش کن. تو پدر رو، صداشو، دلشو می‌شنوی. او به تو می‌گه که دوستت داره، البته…در مورد همسایه‌ات، بستگانت، رئیس‌ات، همکارت هم با تو حرف می‌زنه…

او محبت خودش رو توی قلب تو برای اون‌ها می‌ریزه.

او تو رو پر از دلسوزی می‌کنه.

او به تو این قدرت رو می‌ده که از چشم خودش اونا رو ببینی!

کلام بنا، تشویق و تسلای پدر برای این دنیا توی دهان توئه! او می‌خواد از تو استفاده کنه تا شفا بده، بازسازی کنه، دلگرم کنه و زندگی رو اعلام کنه!

خداوندا،

 سپاسگزارم از اینکه کلمات حکمتت رو در دل من کاشتی، دلم رو با صدایت هماهنگ می‌کنم. امروز، هستم که می‌خواد روح‌های خسته رو تسلی بده و به دل‌های غمگین امید ببخشه. مرا با کلماتی مثل نگین‌های طلا در ظروف نقره‌ای تجهیز کن، کلماتی که تو در دهان من قرار می‌دهی. کمکم کن تا در میان هزاران صدا، فقط صدای تو رو بشنوم و از این برکتی که به من دادی برای شفا بخشیدن و دلگرم کردن دیگران استفاده کنم.

به نام عیسی مسیح،

آمین.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.