کم نیار! ادامه بده

کم نیار! ادامه بده

خانه | Miracles | کم نیار! ادامه بده

کم نیار! ادامه بده

کتاب مقدس، مزمور 73- آیه 26:

“اگر چه فکر و بدنم ناتوان شوند، اما تو ای خدا، قوت و تکیه گاه همیشگی من هستی!”

خیلی چیزها هستند که وقتی در زندگی اتفاق می افتن باعث میشن تا فکر کنی کم آوردی و می خوای که همه چیز رو بزاری کنار و رها کنی، باعث میشن فکر کنی دیگه هیچ امیدی باقی نمونده برات.. خستگی ها.. بیماری ها.. بحث و دعواها.. تصادف، اختلافات و خیلی از چالش های دیگه که روزانه مجبوریم با اونها مواجه بشیم…

در کتاب مقدس، کتاب پیدایش-باب 1 -آیه 2 اینطور نوشته شده که در آغاز آفرینش جهان، “زمین خالی و بی شکل بود، و روح خدا روی توده های تاریک بخار حرکت می کرد.”

به عبارتی دیگر، پیش از آن که خداوند کلام بی نظیر “روشنایی بشود” را بگوید، همه چیز خالی و بی حرکت به نظیر می رسید!

همانطور که می دانی بعد از گقتن این کلام همه چیز به حرکت و جنب و جوش در آمد تا اراده ی خداوند را به انجام برساند . همه چیز دست به دست هم میده تا آنچه که خداوند امر می کنه به وقوع بپیونده.

امروز، از ایمان داشتن، دست نکش، دوست عزیز. محبت و بخششت رو متوقف نکن و به عشق ورزین و بخشیدن ادامه بده. کم نیار!

به قدرت عشق خدا نسبت به خودت باور داشته باش و به این باور داشتن ادامه بده. دوباره و دوباره با قدرت حیاتی که خداوند در تو گذاشته اعتمادت رو بر او قرار بده. جان و حیاتت رو به خداوند تسلیم کن تا او آنچه به نظر تو مرده، بی حرکت و تاریک هست رو به جنب و جوش در بیاره و زنده کنه…

این کلام شگفت انگیز رو دریافت کن و بر جانت بگیر: روشنایی بشود! دوست عزیز، روشنایی در حال شکستن تاریکی هست و معجزه ای در حال نزدیک شدن به سمت توست!

به قدرت عشق خدا نسبت به خودت باور داشته باش!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.