کلام تو، بذر نیکو

کلام تو، بذر نیکو

خانه | Miracles | کلام تو، بذر نیکو

کلام تو،بذر نیکو

ازت دعوت می کنم این داستان زیبا از پیوند های الهی رو بخونی!

ارتباطی که خداوند بین من و دو تا از برادران ایمانیم شکل داد، باعث شد تا کلیسای ما جان بگیره. ما با کلام تشویقی که خدا به ما بخشید تونستیم همدیگر رو بنا کنیم و خداوند نه تنها از لحاظ روحانی ما رو به هم پیوند داد بلکه دوستی بسیار صمیمی و عمیقی هم در بین ما ایجاد شد و تونستیم مطابق کتاب مقدس، زنجیره ای از محبت رو تشکیل بدیم که به آسانی پاره نمیشه.

شیطان، دشمن روح های ما، اونکه میاد تا بدزده، بکشه و نابود کنه، همه تلاشش رو کرد تا این زنجیره رو نابود کنه. اما ناکام موند، چون طناب سه لایه محبت و اتحاد، در مقابل این حملات ایستادگی کرد!

یکی از شخصیت های کتاب مقدس به نام پولس در مورد دوست خود اپولس یکی از اولین مسیحیان گفت:

 “من بذر را کاشتم و اپولس آن را آبیاری کرد، اما خدا بود که موجب رویش آن شد.” کتاب اول قرنتیان باب 3 شماره 6 (از ترجمه هزاره نو کتاب مقدس)

امروز کلام تو همون بذریه که می تونی در زندگی خودت و دیگران بکاری..!

 آگاه باش که کلام تو صورت جسم میگیره.

امروز از تو دعوت می کنم این دعا را اعلام کنی:

“خداوندا سپاسگزارم که من رو عالی و منحصر به فرد آفریدی. ممنونم بخاطر قدرتی که تو در کلام من بخشیدی تا بتونم حیات و برکت رو به این دنیا جاری کنم. دعا میکنم که تو همچنان به من آگاهی بدی تا هر لحظه از این ابزار استفاده کنم و برکت رو به برادران و خواهرانم هدیه بدم و با همراهی اونها بتونم نقشه و برنامه ی تو رو انجام بدم و به پیش ببرم. در نام عیسی، آمین.”

با کلامت بذرهای نیکو را در دنیا بکار!

مشاهده ی مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.