کار شیطان گسترش ویروس است.

کار شیطان گسترش ویروس است.

خانه | Miracles | کار شیطان گسترش ویروس است.

 اگر کامپیوتر تو تا به حال توسط ویروس آلوده شده باشد، به این نتیجه رسیده ای که محافظت از آن همیشه هم آسان نیست!  این ویروس ها از رایانه ای به رایانه ی دیگر پخش می شوند، درست مانند ویروس های انسانی که از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند.

 تاکتیک شیطان، گسترش ویروس است. هزاران سال است که شیطان در آزمایشگاه‌ های خود ویروس‌ هایی می‌ سازد تا قوم خدا را آلوده و نابود کند. در اینجا دو مورد را ببینیم:

  • ●       ویروس محکومیت: شیطان، با علم به این که خودش محکوم است، با فراموش کردنِ حقیقت قدرتمندی که در کتاب مقدس آمده است، به دنبال کشاندن دیگران نیز به محکومیت است. همان طور که در رومیان، فصل 8، آیه ی 1، می خوانیم: «بنابراين، چون به عيسای مسيح تعلق داريم، هيچ محكوميت و مجازاتی در انتظار ما نيست.»
  • ●       ویروس اتهام: در کتاب مقدس، شیطان “متهم کننده” نامیده می شود. او استاد انتشار این ویروس از طریق شایعات و تهمت هاست. به این امید که فرد آلوده، سپس دیگران را آلوده کند.

دوست من!  بهترین راه برای مبارزه با این ویروس های مخرب این است که به پادزهر آن مجهز شوی: روح القدس!  

روح‌القدس هرگز به ویروس‌ها مبتلا نمی‌ شود، و حتی از قلب و ذهن ما نیز محافظت می‌ کند.

 دوست عزیز! از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی…

 «روح القدس، از حضور تو در وجودم سپاس گزارم. زیرا تو محافظ و تسلی دهنده ی من هستی. بیا و من را از شادی و آرامش خود پُر کن. من انتخاب می‌ کنم که به حقیقت عیسی، نجات دهنده‌ ام ایمان بیاورم، که مرا از هرگونه محکومیت رهایی بخشید و مرا از هر اتهامی نجات داد! در نام عیسی، آمین.»

شکر برای وجودت… تو یک معجزه هستی!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.