چی میشد اگه مدرسه برای تموم عمر طول می کشید؟

چی میشد اگه مدرسه برای تموم عمر طول می کشید؟

خانه | Miracles | چی میشد اگه مدرسه برای تموم عمر طول می کشید؟

دوست عزیزم،

تصور کن اگه واقعاً مدرسه تموم عمر ادامه پیدا کنه!

 من و همسرم دوستی داریم که خانمی رو می‌شناسه با کتابخونه‌ای عظیم و پر از کتاب‌های مسیحی ارزشمند. اکثر این کتاب‌ها درباره‌ی ازدواج و فرزندپروری هستن. وقتی دوستمون از این خانم پرسید که چطور وقت پیدا می‌کنه این همه کتاب رو بخونه، جوابش واقعاً الهام‌بخش بود:

“من درس‌هامو تموم کردم، مدرک تحصیلی دارم، کار هم دارم… اما اولین وظیفه و مسئولیتی که خدا روی زمین برام قرار داده، رابطه‌م با شوهر و بچه‌هامه. اگه من ۵ سال وقت گذاشتم تا شغلم رو یاد بگیرم، چرا نباید خودم رو برای زندگی زناشویی و خانوادگیم آموزش بدم؟ چون برام مهمه، وقت می‌کنم این کتاب‌ها رو بخونم تا بفهمم کتاب مقدس چی می‌خواد در این زمینه‌ها به من یاد بده.”

دوست من،

 آدم‌هایی هستن که ۲۰ سال از عمرشون رو صرف کاوش کردن، غالباً از طریق تجربیات سخت، در انواع موضوعات می‌کنن، مثل بخشش، امور مالی، سلامتی، کلیسا، رهبری، روابط، بشارت انجیل و… این آدم‌ها بعد از این همه سال تجربه، دانش و حکمت الهی‌شون رو در ویدیوها، پادکست‌ها (آموزه‌های صوتی)، یا کتاب‌های مسیحی جمع‌آوری می‌کنن.

چرا از این همه دانش محروم بمونیم؟ من خودم عاشق کتابم و واقعاً از یادگیری از کسانی که زندگی‌شون تحت تأثیر قدرت خداوند قرار گرفته لذت می‌برم. این به من برکت می‌ده و باعث رشدم می‌شه، و البته باید بگم، هیچ چیز بهتر از کتاب مقدس نیست. 😊

می‌خوام این قسمت از نامه به افسسیان رو برات بنویسم: “او عطایای مختلفی به مردم بخشید یعنی: بعضی را برای رسالت، بعضی را برای نبوت، بعضی را برای بشارت، و بعضی را برای شبانی و تعلیم برگزید، تا مقدسین را در کاری که برای او انجام می دهند، مجهز سازد تا به این وسیله بدن مسیح را تقویت نمایند. تا ما همه به آن وحدتی که در ایمان و شناسایی فرزند خداست، دست یابیم و مطابق آن میزان کاملی که در مسیح یافت می شود، به انسانیت کامل برسیم.”

 (کتاب مقدس، افسسیان ۴: ۱۱-۱۳)

به لطف خدا ما یک خانواده بزرگ هستیم و می‌تونیم همکدیگه رو با استعدادهای خاص خودمون بنا کنیم. تو هم جزئی از این خانواده بزرگ هستی، دوست عزیز. دعای من اینه که تو هم استعدادهای خودت رو پیدا کنی و از اونها برای ساختن و تقویت بدن مسیح استفاده کنی.

خداوندا،

 به ما کمک کن تا در هر مرحله از زندگی، از دانش و حکمتی که در کلام تو و از طریق تجربه‌های دیگران به ما ارائه می‌شه، بهره‌مند شویم و از این طریق در رشد روحانی و انسانی خود قدم برداریم.

به نام عیسا مسیح

 آمین.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.