پدر، منتظر توست!

پدر، منتظر توست!

خانه | Miracles | پدر، منتظر توست!

نظر یک نفر از همراهان ما که زیر یکی از ویدیوها گذاشته بود،  توجه ام را جلب کرد.

او نوشته بود: «خداوندا، اگر این همه اشتباه مرتکب نشده بودم، امروز مریض نمی شدم. خداوندا، اگر به تو گوش داده بودم متحمل رنج نمی شدم و این همه شکست را تجربه نمی کردم. من می خواهم همانی شوم که الان باید باشم. با من باش تا از امروز آدم متفاوتی باشم.»

درست است که گاهی اوقات موقعیتی که تجربه می کنیم نتیجه انتخاب ها و اشتباهات ما است. درست است که گاهی خدا به ما هشدار داده بود، با ما صحبت کرده بود و ما به او گوش نمی دادیم و اینکه در آخر ما با درد و رنج و شکست روبرو شده ایم.

با این حال، کتاب مقدس در مراثی ارمیا، فصل 3، آیه های 22 و 23، می گوید: «رحمت خداوند بی‌ زوال است. آری، به سبب محبت اوست كه ما تلف نشده‌ ايم. وفاداری خدا عظيم است و رحمت او هر صبح بر ما می‌تابد.»

این دوست همراه ما انتخاب درستی کرد، انتخابی که باعث شد اشتباهات اش را قبول کند و به آغوش پدر برگردد. مانند پسر گمشده که بازگشت. در این داستان، پدر در آستانه در، منتظر او بود و چون پسرش را از دور دید، به استقبال او دوید و گمشده اش را در آغوش کشید.

من امروز یک پدر نیکو را می بینم، یک پدر آسمانی در انتظار فرزندش، پدری که  برای آغوش گرفتن فرزندش با شادی  به سمت او می دود.

بله، هنوز هم ممکن است که با وجود تمام شکست ها، اشتباهات و گناهان، تبدیل به فردی شوی که خدا پیش بینی کرده است! کار خدا با تو تمام نشده است.

دوست من! سرت را بلند کن و به سمت او برو… آغوش او برای ات باز است!

بیا با هم این شهادت عالی را بخوانیم: « این موضوع امروز من را بسیار تحت تاثیر قرار داده است. می خواهم بدانی که من به معنای واقعی تمامی ارثی که از پدر به من رسیده بود را هدر دادم. در مواد مخدر، روابط جنسی اشتباه و جادوگری گم شده بودم. اما لحظه ای که با تمام قلب و وجودم به سوی مسیح بازگشت کردم، نجات دهنده ام را دیدم که با آغوش باز و محبت بیکران در انتظار من بود. زمانی که این مطلب را با شما به اشتراک می گذارم، اشک شکرگزاری روی صورتم جاری می شود. معجزات زیادی در اطراف ام اتفاق می افتد و من به محبت اولیه باز گشته ام. محبت خداوند هوایی است که من  تنفس می کنم و بدون او هیچ هستم.

خداوند در کتاب مقدس، فیلیپیان، فصل 4، آیه 13، به ما می گوید: «هر چه خدا از من بخواهد، با کمک مسیح می توانم انجام دهم، زیرا مسیح قدرت انجام آن را به من می بخشد.» لطفا این شهادت را با دیگران به اشتراک بگذارید تا باعث تشویق شود و شفا و رهایی  و برکت و فیض خداوند را دریافت کنند. برای پیام های روزانه عالی و پر برکت از شما سپاس گزارم.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.