وعده های خداوند تاریخ انقضا ندارند!

وعده های خداوند تاریخ انقضا ندارند!

خانه | Miracles | وعده های خداوند تاریخ انقضا ندارند!

همان طور که می دانیم، وعده های خدا همیشه در دسترس هستند و خواهند بود، تا زمانی که نجات دهنده ی با شکوه ما، عیسا مسیح، بازگردد!

  بله دوست من! وعده های خدا تاریخ انقضا ندارند!

آیا می دانی که این وعده ها همان طور که برای اولین مسیحیان در زمان عیسا مسیح معتبر بودند، برای فرزندان و همه ی کسانی که در دوره های بعدی، ایمان می آوردند نیز، دارای اعتبار هستند؟

 این همان چیزی است که پطرس رسول در کتاب مقدس، اعمال رسولان، فصل 2، آیه ی 39، به ما می گوید: «زیرا مسیح به شما که از سوی خداوند، خدای ما دعوت شده‌اید، و نیز به فرزندان شما و همچنین به کسانی که در سرزمین های دور هستند، وعده داده که روح‌ القدس را عطا فرماید.»

این وعده که او به آن اشاره می کند چیست؟

 فقط بخشش گناهان نیست بلکه وعده ی اعطای روح القدس است!

در کتاب مقدس، اعمال رسولان، فصل 2، آیه ی 38، آمده است: «پطرس جواب داد: هر یک از شما باید از گناهان تان دست کشیده، به سوی خدا بازگردید و به نام عیسی تعمید بگیرید تا خدا گناهان تان را ببخشد. آن گاه خدا به شما نیز این هدیه، یعنی روح‌ القدس را عطا خواهد فرمود.»

دوست من! علاوه بر بخشش گناهان ات، خدا وعده می دهد که روح پاک خود، تسلی دهنده ای که “برای همیشه با تو خواهد ماند” را به تو عطا می کند. او در کتاب مقدس، یوحنا، فصل 14، آیه ی 16، این طور می گوید: «و من از پدرم درخواست خواهم کرد تا پشتیبان و تسلی بخش دیگری به شما عطا نماید که همیشه با شما بماند.» خودت را از این نعمت محروم نکن… همین امروز این هدیه را دریافت کن!

دوست خوبم! این دعای من برای توست، خداوند امروز تو را با روح القدس پر کند. در نام عیسا مسیح پر از برکت باشی!

وعده های خدا همیشه در دسترس هستند!

بیا با هم این شهادت عالی را بخوانیم: «چند سال پیش، خداوند از طریق یک وعده در کتاب مقدس با من صحبت کرد. گاهی صبر کردن تا تحقق وعده واقعا سخت است. اما از طریق “هر روز، یک معجزه” خداوند این تایید را به من داد که رسیدن به آن حتمی است. وعده های خداوند آشکارند و نمی شود آن ها را انکار کرد. اغلب خداوند از طریق شما هم با قلب من صحبت می کند و  وعده ی سال های پیشین را برای من تایید می کند. بنابراین، همچنان صبورانه منتظر می مانم چرا که از طریق “هر روز، معجزه” تشویق می شوم… خدا را برای وجودتان شکر می کنم.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.