هر چه را بکاری، درو خواهی کرد!

هر چه را بکاری، درو خواهی کرد!

خانه | Miracles | هر چه را بکاری، درو خواهی کرد!

 همان طور که یکی از آیه های کلیدی کتاب مقدس، یوحنا، فصل 3، آیه 16، گواهی می دهد، انجیل، بیش از هر چیز، هدیه ای است که انگیزه ی آن “محبت” است: «زيرا خدا به قدری مردم جهان را دوست دارد كه يگانه فرزند خود را فرستاده است، تا هر كه به او ايمان آورد، هلاک نشود بلكه زندگی جاويد بيابد.»

دوم قرنتیان، فصل 9، آیه ی 6، به روشنی بیان می‌کند که ما هر چه بکاریم، همان را درو خواهیم کرد: «فراموش نكنيد كه هر كه كم بكارد، كم نيز درو خواهد كرد؛ و هر كه زياد بكارد، زياد درو خواهد كرد. پس اگر كم بدهيد، كم نيز دريافت خواهيد كرد.»

 خدا به من و همسرم آموخته است که در کار او سخاوتمند باشیم و از مبشران مسیحیت، کشیش ها و کلیسا حمایت کنیم… به طور خلاصه، به پادشاهی خداوند بپردازیم. من این را بدون اغراق می گویم که گاهی اوقات، این فرآیند یادگیری بسیار دردناک بود، زیرا دستیابی به سخاوتمندی، به طور اتفاقی برای من پیش نمی آمد.

 دوست من! طبیعت، یک معلم شگفت انگیز است: یک کشاورز فقط می تواند چیزی را که می کارد درو کند. کتاب مقدس به ما می‌آموزد که در مورد پول هم همین‌طور است. شاید کاشتن پول عجیب به نظر برسد، اما اگر این کار را به روش درست، در جای درست و با قلب درست انجام دهیم، کار می کند!

 من آن قدر این را تجربه کرده ام که حتی نمی توانم تعداد آن را بشمارم! و من آموخته ام که وقتی خدا قانونی وضع می کند، آن قانون به درستی کار می کند. لازم نیست قانون جاذبه را بفهمم تا بدانم وقتی چیزی را رها کنم، به زمین می افتد. جاذبه یک قانون است، درست مانند قانون درو کردنِ آن چه که می کاریم.

دوست عزیز! اگر چیزی را به خدا بدهی، آن را از دست نخواهی داد. کاملا برعکس… تو در مزرعه ی خداوند می کاری! و روزی هر چه کاشته ای را درو خواهی کرد…خدا مدیون هیچکسی نیست و همه چیز از آن اوست. (می توانی در این مورد به کتاب مقدس، ایوب، فصل 41، آیه ی 11، مراجعه کنی).

 بنابراین، هدیه ما به خدا باید با تمام قلب مان باشد. دوم قرنتیان، فصل 9، آیه ی 7 به ما می گوید: «كسی را مجبور نكنيد كه بيش از آن چه قلباً در نظر دارد، بدهد. بلكه بگذاريد همان قدر كه مايل است، بدهد. زيرا خدا کسی را دوست دارد كه از روى ميل كمك می‌كند.»

 دوست خوبم! بیا امروز، خدا را به خاطر سخاوت اش شکر کنیم و از او بخواهیم که ذات سخاوتمند خود را به وسیله ی “ما” آشکار کند!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.