هرگز، خدا ازت خسته نمیشه

هرگز، خدا ازت خسته نمیشه

خانه | Miracles | هرگز، خدا ازت خسته نمیشه

دوست عزیز! خدا هیچ وقت از تو خسته نمی‎شود. به چند ماه اول زندگی یک نوزاد تازه متولد شده نگاه کن! والدین، به تمامی نیازهای او توجه کرده و پیوسته از نوزاد خود پرستاری می‎کنند. به نیازهای جسمی و روحی، تغذیه‎ی درست، حمام کردن و… توجه خاص نشان می‎دهند!

مادر هیچ وقت از پرستاری نوزاد خودش خسته نمی‎شود، هرچند که شب‎ها بیدار باشد به گریه‎ های نوزادش پاسخ می‎دهد و با عشق مادرانه پیوسته مراقبش است. به همین شکل خدا که پدر تو است، تو را می‎شنود و به فکر تمامی نیاز‎هایت است.

چنانکه در کتاب مقدس، مزمور 34، آیه‎ی 15 آمده است: “خداوند از نیکوکاران مراقبت می‎کند و به فریاد ایشان گوش می‎دهد.”

به 7 میلیارد جمعیت کره زمین دقت کن، ببین که خداوند چطور به فکر تمامی نیازهای آنها است، همه را می‎شنود و پاسخ می‎دهد. عشق و محبت خدا بیشتر و عمیق‎تر از چیزی است که  فکر می‎کنی، به شرایط تو بستگی ندارد، این عشق و محبت پیوسته جاری است!

دوست من! خداوند مراقب تو است و از شنیدن صحبت‎ ها، راه رفتن با تو و دلداری دادن به تو هیچ وقت خسته نمی‎شود! نگاه پر مهرش همیشه در طول زندگی ات همراه تو است. زمان‎هایی که شاد باشی، با تو شادی می‎کند و هنگام غم و رنج، با تو درد می‎کشد!

خدا هیچ وقت از تو سیر و خسته و ناامید نمی‎شود و تو را نیز ناامید نمی‎کند.

چرا که دختر و یا پسر محبوب او هستی!

بیا این شهادت زیبا را با هم بخوانیم: می خواهم برای ایمیل‎های دلگرم کننده و تشویق‎آمیز تان از شما تشکر کنم! روزهای بسیار سخت و ناامید کننده‎ای داشتم که« هر روز، یک معجزه» کمکم کرد تا بلند شوم و اکنون هر روز صبح با اشتیاق تمام منتظر ایمیل شما هستم. می‎خواهم ببینم که خدا امروز برای من چه پیامی دارد. شما و همه‎ی عزیزانی که در این خدمت هستید را بسیار دوست دارم، چون از طریق  این ایمیل‎ها قلب ‎های زیادی لمس شده اند.

مدت زیادی بود درگیر اعتیاد و مواد مخدر بودم. از طریق ایمیل ها دلگرم و تشویق شدم، توانستم زنجیر اعتیاد را بشکنم و حالا در آزادی زندگی می‎کنم. به همه این خبر خوش را می‎دهم که خدا  وجود دارد و رحمت و محبت او واقعی است. باز هم با تمامی قلبم از شما تشکر می‎کنم.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.