هدیه‌ای که درونت نهفته است را شکوفا کن

هدیه‌ای که درونت نهفته است را شکوفا کن

خانه | Miracles | هدیه‌ای که درونت نهفته است را شکوفا کن

دوست عزیز،

هدیه‌ای که درونت نهفته است را شکوفا کن.

زندگی، همچون بذری کوچک آغاز می‌شود که با قدرت نهفته‌ای شگفت‌انگیز در درونش، نیاز به شرایط مناسب برای رشد و شکوفایی دارد. هر بذری، بی‌توجه به ظاهر کوچکش، در درون خود قابلیتی اعجاب‌انگیز برای باروری دارد. اما تا زمانی که در خاک مناسب کاشته نشود، هیچ‌گاه به ثمر نمی‌نشیند.

زندگی تو نیز همین طور است دوست من.

ارزش تو مثل آن بذر در درونت نهفته است؛ بذرهای درون تو موهبت‌ها، استعدادها و رویاهایی هستند که خداوند در قلب تو قرار داده. این هدایا باید شکوفا شوند و به جهان عرضه گردند تا بتوانند به امری ملموس و قابل مشاهده تبدیل شوند.

همین امروز تصمیم بگیر که هدیه‌ای که خدا در درون تو قرار داده، آزاد شود. قابلیت‌هایی که در تو نهفته است را بدون ترس و دودلی با دیگران اشتراک بگذار. به یاد داشته باش، وقتی که هدیه‌ات را با دیگران به اشتراک می‌گذاری، نه تنها به افراد دیگر خدمت می‌کنی و زندگی‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهی، بلکه زندگی خودت را در اصل غنی‌تر می‌کنی.

در کتاب مقدس آمده است:

« تمام بخشش‌های نیکو و هدایای کامل از آسمان و از جانب خدای پدر می‌آید که آفرینندۀ نور است و در او تغییر و تیرگی وجود ندارد. »

(یعقوب ۱ آیه ۱۷)

پس دوست من ، اجازه بده هدیه‌های خدادادی‌ات با دیگران به اشتراک گذاشته شوند تا قابلیت‌های زندگی‌ات به حداکثر برسند.

خدای مهربان،

تو که منبع همه هدایا و برکات هستی، از تو می‌خواهم که دوست من را راهنمایی کنی تا هدیه‌ای که در درونش قرار داده‌ای، شکوفا و به دیگران خدمت کند. خداوندا، لطفاً او را در هر قدمی که برای نشان دادن این هدایا برمی‌دارد، حمایت کن و مطمئن ساز که همیشه در کنارش هستی. به او قدرت، حکمت و فرصت‌های لازم را برای برآوردن تمامی بذرهای درونی‌اش بده.

به نام عیسی مسیح،

آمین.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.