هدفِ خداوند برای تو عالی و با‌شکوهه!

هدفِ خداوند برای تو عالی و با‌شکوهه!

خانه | Miracles | هدفِ خداوند برای تو عالی و با‌شکوهه!

“و ما می‎‌دانیم که خدا همه‌چیزها را برای خیریت کسانی بکار می‎‌برد که او را دوست دارند و فرا خوانده شده‎‌اند تا خواست او را انجام دهند.”  (رومیان ۸: ۲۸)

دوست عزیزم،

خداوند برای تو و زندگیِ تو هدف‎‌ها و برنامه‌های عالی در نظر داره؛ پس هرگز آفرینشِ تو بیهوده نبوده و نیست.

کلمه‎‌ی یونانی که برای “هدف” به کار می‌ره، دقیقن همون کلمه‌ایه که در عهد قدیم برای “نان حضور” به کار رفته.

این نانِ آسمانی در سپیده‌دمِ صبح که از آسمان می‌‌بارید؛ به اندازه‌ی مرواریدی بر روی زمین نمایان می‌شد. تا روزی که طرح و نقشه‌ی خداوند برای این قوم به انجام برسه، قوم از این نان می‌خوردن. بعد از پایانِ دوره‏‎‌ی چهل سال بیابانگردیِ قوم بنی‌اسرائیل، بعدها از این نان‌ها به‌عنوان نمادی برای دوازده قبیله‌ی بنی‌اسرائیل در خیمه‌ها استفاده می‌شد.

خداوند با قربانی‎کردنِ یگانه فرزندش عیسای‌مسیح که “نانِ حیات” از بهشتِ جاودانه‌ست؛ امروز تو رو با این “نان زنده” در بیابان‌های زندگی به‌پیش خواهد بُرد. همون‌طور که “نان منا” برای قوم بنی‌اسرائیل حیاتی بود، امروز عیسای خداوند برای فرزندانش نانی حیات‏ی‌ست. در نامه به افسسیان ۳: ۱۱-۱۲، می‌خونی که:

“و این درست همان نقشه‌ای است که خدا از ابتدا در نظر داشت تا به‌ وسیله عیسی‌مسیح عملی سازد. اکنون می‌توانیم بدون ترس و واهمه به حضور خدا بیاییم و اطمینان داشته باشیم که چون مسیح همراه ماست و نیز به‌سبب ایمان به او، خدا ما را با آغوش باز می‌پذیرد.”

بله درسته، عیسای‌مسیح نان حیاتی‌ست که فیض و برکتِ خداوند رو هر لحظه به تو عطا می‎‌کنه.

دوست عزیزم،

ایمان داشته باش که تو هم مطابقِ هدفی که خداوند برات در نظر گرفته، خوانده شدی. خداوند نه تنها هدفِ ابدی برای تو داره، بلکه می‌خواد راهنمای زندگی تو روی همین کره‌ی خاکی هم باشه و تو رو به  بهترین‌ها برسونه. او مثل یه هنرمندِ ماهر سرنوشت عالیِ تو رو از قبل ترسیم کرده!

دوست عزیزی برای تیم ما اینطور نوشته:

” هربار که مسائل مختلفی از زندگیم رو مرور می‌کنم، نگران‎تر می‌شم، و با ناامیدی گریه می‌کنم، نمی‌دونم از چه راهی قدرتِ ادامه‌دادن در زندگیم رو پیدا کنم. اما خوشبختانه ایمیل‌های “هر روز یک معجزه” جواب من رو می‌ده. دقیقن چیزی که باید بشنوم از طریق این ایمیل‌ها به من می‌رسه.

هر کلمه‌اش هزاران حرف برام داره. من روزهای سختی رو در زندگیم تجربه کردم و چون توانِ مقابله با اونا رو نداشتم فقط می‌خواستم دیگه زنده نباشم. احساس می‌کنم شیطان من و بچه‌هام رو نشونه گرفته؛ اما از یه طرف هم می‌بینم که خداوند چطور از طریقِ شما روزانه با من صحبت می‌کنه تا در این  مبارزه که ممکنه سالها طول بکشه، روزی بالاخره پیروز بشم. شما چه نعمتِ بزرگی هستین!

 خداوند به شما برکت بده!”

حالا چند لحظه‌ای چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

“من ایمان دارم که خداوند برای من و زندگیم بهترین‌ها رو رقم می‌زنه!”

آمین!

دیدن نوشته های بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.