نوبرِ زمانت رو به خداوند تقدیم کن!

نوبرِ زمانت رو به خداوند تقدیم کن!

خانه | Miracles | نوبرِ زمانت رو به خداوند تقدیم کن!

دوست عزیزم،

آیا تو هم با همه‌ی مسئولیت‌هایی که در زندگی داری؛ مثل خانواده، درس و دانشگاه، کار یا حتا سرگرمی هایی که از روی میل دنبال می‌کنی؛ همگی باعث‎ شدن که زمانِ کافی برای وقت‌گذروندن با خدا نداشته باشی؟! پس بیا و امروز این وعده‌ی باشکوه رو از انجیل متا ۶ : ۳۳ دنبال کن که می‌گه:

“شما قبل از هر چیز برای به‌دست‌آوردنِ پادشاهی خدا و انجام خواسته‌های او بکوشید، آن وقت همه‌ی این چیزها نیز به شما داده خواهد شد.”

پس هر روز که فرصتِ شروعِ دوباره‌‌ی زندگی‌کردن به تو داده می‌شه؛ در واقعِ فرصتی تازه برای دریافتِ رحمت و برکت از سوی خدا برای تو فراهم شده؛ یعنی اینکه:

کاری که در زمان‌های اولیه‌ی روز انجام می‌دی، تعیین‌کننده‌ی کیفیتِ ادامه‌ی روز تو می‌شه. پس مراقب باش که نوبر زمان هر روزت رو به چه چیز اختصاص می‌دی و چه‌کار می‌کنی!🙂

پس تو روز خودت رو با اراده‌ی خداوند شروع کن تا در پیوندِ محکمی با سرچشمه‌ی این آفرینش قرار بگیری، اون‌وقت می‌بینی که رزق‌وروزی، برکت‌های مادی‎ و‌ معنوی، سلامتی، حفاظت، حکمتِ امور، خلاقیتی که در زندگی، خانواده، تربیتِ فرزندان، محل کار، درس و دانشگاه نیاز داری؛ یا شاید نیازهایی که حتا خودت هم ازشون بی‌خبر بودی، همه‌و‌همه به تو داده خواهد شد.

دوست من، باید هوشیار باشیم!

درواقع گاهی ما آن‌چنان مشغول روزمره‌گی هستیم که وقتی برای دعا و پرستشِ خداوند نداریم، یعنی:

تمام کارهایی که اشتیاق انجام دادنشون رو داریم؛ چه در خانواده، چه در اجتماع، چه در خدمت‌های کلیسایی؛ هیچ‌کدوم اونقدر مهم نیستن که موجب بشن برای رفتن به حضورِ خداوند و پرستشِ او وقت نداشته باشیم.

ممکنه تو بدونِ پرستشِ خداوند بتونی روزِ خیلی خوبی رو شروع کنی، ثمراتِ خیلی خوبی هم در محل کار یا  در محل تحصیلت داشته باشی، اصلن شاید در حرفه‌ و شغلت بسیار موفق هم باشی و سرمایه‌دار هم بشی؛ اما آیا خواست و اراده‌ی خداوند برای زندگیِ تو فقط همینا هستن؟!

من بهت پیشنهاد می‌کنم که اولویتِ زندگیت رو برای خداوند و اراده‌ی او بذاری و برای اینکه در پیوندی محکم و مداوم با او بمونی، وقت کافی صرف کنی. اون‌وقت شاهدِ شاهکارهای بزرگِ مادی و معنوی در زندگیت خواهی بود.

امروز ازت می‌خوام که اطرافت رو با کسانی پُر کنی که قبلن اسرارِ شگفت‌انگیزی از دعا و وقت‌گذروندن با خداوند عیسا رو کشف کردن و می‌تونن تو رو در این مسیر راهنمایی کنن. همه‌ی نیازهات رو فقط و فقط از خداوند بخواه، چون او پاسخگوی تمامِ نیازهای تو هست.

حالا چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

” خداوند هر روز  فرصت تازه‌ای برای دریافتِ رحمت و برکت برام فراهم می‌کنه.”

آمین!

دیدن نوشته های بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.