موافق با قلب عیسی زندگی کن

موافق با قلب عیسی زندگی کن

خانه | Miracles | موافق با قلب عیسی زندگی کن

دلت رو با نبض عیسی هم‌آهنگ کن

«آیا دو نفر بدون آنکه با هم توافق کرده باشند، با هم سفر خواهند کرد؟»

(عاموس ۳:۳)

تصور کن دلت مثل یه رادیوئه که می‌خواد با ایستگاه مهربونی‌های عیسی هم‌فرکانس بشه. امروز، وقتشه که دلت رو دقیقاً روی موج دل عیسی تنظیم کنی! فرض کن یه ابزار کوچیک داری که می‌تونه دقیقاً به یه هماهنگی خاص برسونه، یه نت خالص و دقیق، مثل یه کلید که همه چیز رو کوک می‌کنه.

وقتی دل و افکارت با افکار خدا، از طریق یک ارتباط زنده با او، هماهنگ می‌شن، تو با او هم‌آهنگ می‌شی. زندگیت می‌شه پر از حیات، مثل خودش! تو بازتابنده‌ی جلال خدا می‌شی، صدای او می‌شی، این صدا رو به جاهایی می‌رسونی‌ که فقط تو می‌تونی!

زندگی عیسی توی تو نه تنهااحساس می‌شه، بلکه دیده و شنیده می‌شه! تو هر جا که بری، هر کاری که بکنی، قلب تو مث یه چراغ راهنمایی می‌شه که نور عیسی رو به دور و برش می‌تابونه.

حالا، بیا با من بگو…

«خداوندا، اعتراف می‌کنم که همه‌ی وجودم در تو معنا می‌یابد! تو روشنایی وجودم، نبض هستی‌ام، و پایه و اساس زندگی منی. خداوندا، سپاسگزارم که هویت کهنه‌ام را در صلیبت به پایان رساندی و جان دادی تا من بتوانم زندگی‌ای نو، پر از امید و آینده‌ای درخشان از طریق تو داشته باشم. با ایمان کامل، قبول دارم که تو تمام خصوصیات نیکوی خود را در من نهاده‌ای و افراد دیگر تو را، عیسی، در من و از طریق من خواهند شناخت و تجربه خواهند کرد!

 به نام باشکوه و قدرتمند عیسی مسیح،

آمین.»

بیا امروز صدای عیسی رو با دنیا به اشتراک بذاریم!

خدا رو شکر برای وجود تو،

تو یه معجزه‌ای

پیمان شبان‌لاری

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.