قوی و قدرتمند…در سخاوتمندی او!

قوی و قدرتمند...در سخاوتمندی او!

خانه | Miracles | قوی و قدرتمند…در سخاوتمندی او!

دوست عزیزم،

در روزهایی که گذشت، به صفاتِ مطلقِ خداوند فکر کردیم و در اونها عمیق شدیم. همچنین نشونه هایی رو که در کتاب مقدس برای ما گذاشته شده، دنبال کردیم و شاهد تغییرات بزرگی در زندگی هامون هستیم.

اگه تو هم تغییراتی در زندگیت حاصل شده، می تونی  با ما به اشتراک بذاری!

امروز می خوام به صفتِ سخاوتمندیِ خداوند اشاره کنم.

خداوند، در کتاب رومیان، ۱: ۱۹-۲۰ ، از زبانِ پولسِ رسول به صراحت به همه ی انسان ها یادآور میشه که نشانه ها کامل و آشکار هستن و کسانی که هنوز نمی خوان حقیقت رو بپذیرن، در نهایت هیچ عذری از اونها پذیرفته نیست و اینطور میگه:

“خدا آنان را مجازات می کند و این کار بر حق است. زیرا آنچه آدمیان درباره ی خدا می توانند بدانند بر آنها آشکار است، زیرا خدا آن را در پیش چَشم آنان قرار داده است. از زمان آفرینشِ دنیا، صفاتِ نادیدنیِ او یعنی قدرتِ اَزلی و الوهیّتِ او در چیزهایی که او آفریده است، به روشنی مشاهده می شود و از این رو آنها ابداً عذری ندارند.”

دوست من،

خداوند در همه جا حضور داره و تو می تونی او رو حس کنی و شاید با اعماق وجودت لمس کنی، حتا در دلِ کوچکترین ذرات که با چشمِ انسانی دیده نمیشن، حضورِ خداوند اونجا هم هست. کافیه به اطرافت نگاهی بندازی، اونوقت حضور او رو:

– در انسان با ویژگی های شگفت انگیزش،

– در تمام گونه های گیاهی و جانوری و دریایی،

– در میکرو اُرگانیسم ها،

– در کهکشان ها، سیاره ها و ستاره ها،

– در اقیانوس ها، رودخانه ها و نهرها،

خواهی دید و پیش خودت میگی: من در برابرِ این شکوه و عظمتِ تو چی دارم که بگم؟

اما شکوهِ قضیه اینجاست که خداوند به عشقِ تو، زمینی سرسبز، حاصلخیز و پُر از منابعِ گوناگون آفرید تا هر آنچه برای زندگی  نیاز داشتی، در اختیار تو باشه. دقیقن مثل آدم و حوا که در باغ عدن همه چیز داشتن.

دوست عزیزم،

امروز می خوام بهت بگم که تو وارثِ این آفرینش و ملکوتِ خداوند هستی، فقط کافیه در خلقتِ بی انتهایِ این جهان، تعّمق کنی و این سخاوتمندیِ خداوند رو نسبت به خودت درک کنی.

 امروز تصمیم بگیر برای تمامِ ارثی که به تو داده شده چه برای مدتی که روی این کره ی خاکی زندگی می کنی و یا زمانی که در جاودانگی قدم برمی داری،  فقط و فقط برای خواست و اراده یِ خداوند به کار بگیری.

شاید الان از خودت بپرسی من چطور وارث این آفرینش و ملکوتِ جاودانه شدم؟

بذار بهت بگم؛ خداوند، با قربانی کردن یگانه فرزندش عیسایِ مسیح، فقط تو رو وارثِ بی قید و شرطِ خودش کرد.

بله درسته، عیسایِ خداوند برای تو بر روی زمین اومد، مُرد و روز سوم از جهانِ مردگان برخاست تا این وراثتِ باشکوه رو به تو ببخشه.

خداوند هر لحظه مشتاقه که با سخاوتمندیِ خودش تو رو پُر کنه و ثروتِ عظیمش رو بهت ببخشه.

در کتابِ تثنیه ۲۸ که به برکتِ مطیعان معروفه، گوشه یِ کوچکی از این بخشندگی و سخاوتِ خداوند رو می تونی ببینی که چطور سخاوتمندانه این همه برکت و فراوانی به زندگیِ فرزندانش بخشیده.

تو هم اگه دوست داشته باشی می تونی الان با من برای این سخاوتمندیِ بی انتهایِ خداوند هم دعا بشی و بگی:

“پدر عزیزم،

من رو ببخش که گاهی وقت ها در سخاوتِ بی انتهایِ تو شک و تردید داشتم و ازت ممنونم که من رو وارثِ همه یِ ثروتِ عظیمِ خودت کردی و به من اجازه یِ دسترسی به ثروت های مادی و معنویِ خودت رو دادی.

پدرِ سخاوتمند و مهربونم، ازت ممنونم که به یادم آوردی که هر اون چیزی که  الان دارم  از جانب توئه و همه چیز مالِ توئه و تو رو به خاطر چیزهایی که بهم می بخشی شکر می کنم.”

به نام عیسای مسیح،

آمین!

دوست عزیزم،

امروز خدا رو برای اونچه که هست ستایش کن، یعنی برای کارهایی که تا الان برات انجام داده، اونوقت می بینی که درهای جاودانگی هم یکی یکی به روی تو باز خواهند شد.

حالا چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

“پدرم، دَرِ سخاوتمندیِ خودش رو همیشه به روی من باز گذاشته.”

آمین!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.