قلب تو بر او پوشیده نیست!

قلب تو بر او پوشیده نیست!

خانه | Miracles | قلب تو بر او پوشیده نیست!

قلب تو بر خدا پوشیده نیست، همچنین افکار، خواسته ها و تمایلات تو… آنچه جرأت نمی کنی به دیگران بگی، آن چیزی که وقتی در خانه ات رو می بندی، تجربه می کنی، بر خدا پوشیده نیست. در واقع، هیچ دری به روی چشمان خدا بسته نیست. آیا این فکر تو را می ترساند؟ یا بهتر است بگم، آیا به تو اطمینان می دهد؟

کتاب مزامیر باب 139 آیه های 7 تا 16 این حقیقت را کاملاً نشان می‌دهد:

‘از روح کجا می‌توانم بگریزم؟ از حضور تو کجا می‌توانم بروم؟ اگر به آسمان صعود کنم، تو در آنجا هستی؛ اگر به اعماق زمین فرو روم، تو در آنجا هستی. اگر بر بالهای سحر سوار شوم و به آن سوی دریاها پرواز کنم، در آنجا نیز حضور داری و با نیروی دست خود مرا هدایت خواهی کرد. اگر خود را در تاریکی پنهان کنم یا روشنایی اطراف خود را به ظلمت شب تبدیل کنم، نزد تو تاریکی تاریک نخواهد بود و شب همچون روز روشن خواهد بود. شب و روز در نظر تو یکسان است. تو همۀ اعضای ظریف درون بدن مرا آفریدی؛ تو مرا در رَحِم مادرم در هم تنیدی. تو را شکر می‌کنم که مرا اینچنین شگفت‌انگیز آفریده‌ای! با تمام وجود دریافته‌ام که کارهای تو عظیم و شگفت‌انگیز است. وقتی استخوانهایم در رحم مادرم به دقت شکل می‌گرفت و من در نهان نمو می‌کردم، تو از وجود من آگاه بودی؛ حتی پیش از آنکه من به وجود بیایم تو مرا دیده بودی. پیش از آنکه روزهای زندگی من آغاز شود، تو همهٔ آنها را در دفتر خود ثبت کرده بودی. ‘

وقتی که بدن تو هنوز شکل نگرفته بود، خداوند تمام روزهای زندگی تو را دید. کلمه اصلی در زبان عبری برای “بدن شکل نیافته” “golem” به معنای جنین، است. “Golem” از ریشه کلمه “galam” گرفته شده است که به معنای تا کردن، پیچیدن و در هم تنیدن  است. به عبارت دیگر، زمانی که هیچ یک از روزهای زندگی تو هنوز در معرض نور روز قرار نگرفته بود، خداوند آنها را قبلاً دیده بود.

دوست من، هر چه داری، خدا آن را می بیند. حتی آنچه را که در اعماق قلب تو پیچیده، تا شده، به هم پیچیده است، را خدا می بیند.

و هیچ چیزی در دل تو او را نمی ترساند. خداوند تو را دوست دارد و به دوست داشتن تو ادامه خواهد داد. او در مسیر زندگی ات در کنار تو می ایستد. او روز به روز با تو راه می رود.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.