قدرت شفای خداوند را باور کن!

قدرت شفای خداوند را باور کن!

خانه | Miracles | قدرت شفای خداوند را باور کن!

می خواهم تشویق ات کنم برای روزهایی که در پیش رو داری “دکمه ی ایمان ات” را روشن کنی تا معجزه ای را که به دنبال آن هستی، تجربه کنی. به خدای معجزات بچسب  و محکم بایست. مهم نیست که چه بهایی باید پرداخت کنی!

در رابطه با این موضوع من شهادتی از عزیزان همراه دریافت کردم که بسیار برای من تاثیرگذار بود. او به من ایمیل داده بود که چطور با سرطان دهانه ی رحم جنگیده بود. مضمون پیام او این طور بود:

سرطان، بسیار پیش رفته و علائم آن آشکار شده بود. دکتر به من گفت که به خدا توکل کنم. چون دیگر کاری از دست او برنمی آمد. من از تیم دعای شما درخواست کردم تا برای من در دعا باشند و خودم از خدای متعال خواستم که من را ببخشد و او هم جواب داد. و نتیجه این شد که دیگر اثری از سرطان نبود. من در برابر خدایی که معجزه می کند، حرفی برای گفتن ندارم. بله، او امین است، او خدای واقعی است و قادر به انجام هر کاری است. سراسر وجودم مملو از شادی وصف ناپذیر او شده است.

این شخص، از طریق دعاهایی که برای بیماری اش شده بود، انتخاب کرد که به خداوند اعتماد کند و خدا هم بر اساس اعتماد او عمل کرد! خدای ابراهیم و اسحاق و یعقوب تغییر نکرده است!

این روش خدا است. زمانی که به او اعتماد می کنی، او عمل می کند. او پاسخ می دهد. و تو را برای داشتن چنین ایمانی تحسین می کند!

عصر معجزات و شفاهای الهی تمام نشده است. من ایمان دارم که خدای ما هنوز در حال حرکت است و در بین ما کار می کند. دعا می کنم که او در زندگی و نیازهای تو کار کند!

 اگر می خواهی یک قدم جلوتر بروی، پیشنهاد می کنم که به این سرود ستایشی زیبا گوش کنی، و اعلام کنی که که خداوند در زندگی تو چه کسی است.

لینک سرود پرستشی

بیا با هم این شهادت زیبا را بخوانیم: «سلام، می خواهم چیزی را با شما در میان بگذارم. چندی پیش مشکل مغزی داشتم و از آن شفا پیدا کردم. اما متوجه شدم که دائما نگران سلامتی و آینده ام هستم. نگران این که نتوانم مانند گذشته از خانه و خانواده ام مراقبت کنم. و دائما به این فکر می کردم که قبل از آن بیماری چگونه بودم و احساس می کردم که روش زندگی و آینده ام را از من گرفته اند.”هر روز، یک معجزه” تشویق بزرگی برای من بوده است. و باعث شده که بلند شوم. به نظر می رسید پیام هایی که از شما دریافت می کردم برای من و وضعیت ام بود.  متوجه شدم که خداوند برای من برنامه ای دارد و می توانم به او و محبتش تکیه کنم تا من را ببیند. هر روز منتظر این هستم که پیام های روزانه را بخوانم. و دیگر در گذشته زندگی نمی کنم و مشتاقانه منتظر آینده هستم! از شما ممنونم.»

 دوست من! در نام عیسا مسیح، برکت و شفا را دریافت کن!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.