قدرت زبان و رسالت تو

قدرت زبان و رسالت تو

خانه | Miracles | قدرت زبان و رسالت تو

دوست عزیز، به یک چراغ هدایتگر تبدیل شو.

کلام مقدس به ما می‌آموزد:

«ولی هیچ‌کس نمی‌تواند زبان را مهار کند. زبان، شرور و رام نشدنی و پُر از زهر کُشنده است. ما با آن، هم خداوند و پدر را حمد و سپاس می‌گوییم و هم انسان را که به‌صورت خدا آفریده شده است، لعنت می‌کنیم. از یک دهان هم شکر و سپاس شنیده می‌شود و هم لعنت! ای برادران من، نباید چنین باشد.  آیا یک چشمه می‌تواند از یک شکاف هم آب شیرین و هم آب شور جاری سازد؟»

(یعقوب ۳ آیه‌های ۸ تا ۱۱).

این سخنان یادآور می‌شوند که زبان قدرتی دارد که می‌تواند هم بنا کند و هم خراب.

تو، دوست عزیزم، به شباهت خداوند آفریده شده‌ای و با هدفی نورانی در این جهان قرار گرفته‌ای. رازی که زندگی‌ات می‌تواند به دنیا نشان دهد، در گفتار و رفتارت نهفته است. آن راز این است:

تو برای نمایاندن عظمت خدای زنده آفریده شده‌ای. زندگی‌ات یک سرود ستایش برای او است.

اما چطور می‌توانیم اثری دائمی بر جای بگذاریم؟ با آغاز کردن از گفتارمان، همانطور که خداوند با مهربانی سخن می‌گوید. در راه انجام این رسالت زندگی، محیط کار، خانواده، یا نگاه دیگران، هیچکدام مانعی بر سر راه تو نیستند.

امروز، از تو دعوت می‌کنم: با زبانی پر از مهر و محبت سخن بگو، از قضاوت و سرزنش کردن دوری کن. از کلامت به عنوان نوری در تاریکی، بهره ببر. قلبت را از هر گونه کینه و بدخواهی پاک کن و دهانت را به ابزاری برای برکت دادن و تشویق دیگران بدل کن.

تو برای ایجاد تفاوت آفریده شده‌ای، دوست عزیزم. با دهانی که خداوند به تو عطا کرده، جهان را به مکانی بهتر تبدیل کن. تو می‌توانی به یک منبع الهام و تشویق برای اطرافیانت تبدیل شوی.

«خدای پر جلال،

کمک کن تا دوست من، هر روز با گفتاری مملو از محبت و تشویق، نور تو را در این جهان منعکس کند. به او قدرت بده تا با کلامش، دل‌های شکسته را درمان کند و امید را به کسانی ببخشد که نیازمند آن هستند.

به نام عیسی مسیح،

آمین.»

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.