فیض خدا شامل حال توست!

فیض خدا شامل حال توست!

خانه | Miracles | فیض خدا شامل حال توست!

کتاب مقدس، در پیدایش، باب 1، با ما از خدا صحبت می کند. خدای خالق جهان!

دانشمندان، تا به امروز، تخمین می زنند که 200 میلیارد کهکشان در جهان وجود دارد. این معادل 28 کهکشان برای هر فردی است که روی زمین زندگی می کند و هر یک از این کهکشان ها حاوی میلیاردها ستاره است.  به عنوان مثال، کهکشان ما، کهکشان راه شیری، به تنهایی بیش از 200 میلیارد ستاره دارد! این یک عدد بسیار زیاد است، فکر کردن در مورد آن، تقریباً باعث می شود سرت گیج برود!

و همین خدا از ما مراقبت کرد که زمین ما را با کوه ها، دریاچه ها و رودخانه ها بپوشاند… او همه اینها را از هیچ به وسیله کلام خود آفرید.  و علاوه بر آن، او ما را آفرید و به ما پنج حس باورنکردنی عطا کرد تا بتوانیم زیبایی کار دستِ او را تجربه کنیم.  آیا می دانستی که حسگرهای چشایی ما هر دو هفته یکبار تجدید می شود و چشمان ما می توانند تا 10 میلیون رنگ مختلف را درک کنند؟

اگر خداوند در کمال سخاوت، ما را با چنین جزئیات کاملی آفریده و این توانایی های شگفت انگیز را به ما ارزانی داشته است، چرا در توانایی او در مراقبت از هر یک از ما شک کنیم؟

آیا تو معتقد هستی که روزی و برکت خداوند فقط مختص آن میلیاردها ستاره است که میلیون‌ها میلیون‌ سال نوری از ما دور هستند؟

در کتاب مقدس، يوحنا، باب 3، آیه 16، می خوانیم: «زيرا خدا به قدری مردم جهان را دوست دارد كه يگانه فرزند خود را فرستاده است، تا هر كه به او ايمان آورد، هلاک نشود بلكه زندگی جاويد بيابد.»

دوست خوبم! فیض خداوند شامل حال تو نیز هست، حتی در این زمان از سال که بسیار از نظر عاطفی و مالی احساس ضعف می‌کنی. اما چرا؟

 دوست من! مضطرب نباش. خدای متعال، خالق جهان، اینجاست و او شخصاً از تو مراقبت می کند!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.