عیسی مسیح، مردی پر از شور و اشتیاق

عیسی مسیح، مردی پر از شور و اشتیاق

خانه | Miracles | عیسی مسیح، مردی پر از شور و اشتیاق

دوست عزیزم،

در دو روز گذشته، ما به فروتنی و دلسوزی عیسای‎مسیح عمیق‌تر نگاه کردیم؛ اما نجات‌دهنده‌ی این جهان با همه‌ی مهربونی‌هاش، در موقعیت‌هایی حساس، بخشِ کاملن متفاوتی رو هم از شخصیت خودش نشون می‌ده.

ممکنه الان پیش خودت حدس زده باشی که امروز در مورد چه خصوصیتی از عیسای‌مسیح حرف می‌زنیم. در انجیل مرقس ۱۱: ۱۵-۱۷، این‌طور می‌خونی:

“هنگامی که بار دیگر وارد اورشلیم شدند، عیسی به معبد رفت و آنانی را که در آنجا مشغول خرید و فروش بودند، بیرون راند و بساط صرافان و کبوترفروشان را واژگون ساخت و نگذاشت کسی با کالایی وارد محوطه خانه خدا شود. سپس به مردم گفت: «خدا در کتاب آسمانی فرموده است: خانه من، مکان عبادت برای تمام قوم‌هاست؛ ولی شما آن را میعادگاهِ دزدان ساخته‌اید.»”

او در برابر کسانی که به خانه‎ی پدرش احترام نمی‌ذارن یا با کارهاشون به پدرش توهین می‌کنن؛ بسیار خشمگین می‌شه. نمونه‌ی واکنش عیسای‌مسیح رو در اینمورد در انجیل یوحنا ۲: ۱۵، می‌بینی:

“پس با طناب شلاقی ساخت و همه‌ی آنان را با گوسفندان و گاوان از معبد بزرگ بیرون راند و سکه‌های صرّافان را دور ریخت و میزهای آنها را واژگون ساخت.”

این شور و اشتیاق رو در داوود پادشاه هم می‌بینی که اینطور می‌گه:

“غیرتی که برای خانه‌ی تو دارم، آتشی در وجودم برافروخته. دشمنان همچنان که به تو اهانت نمودند، به من نیز توهین کردند.” (کتاب مزامیر ۶۹: ۹)

بله درسته، عیسای‌مسیح خشم و نارضایتی خودش رو با اقتدار و پُرشور بیان می‌کنه.

جالبه بدونی که کلمه‌ی “شور و اشتیاق” در زبان لاتین از ریشه‌ی کلمه “رنج” گرفته شده؛ بنابراین “شور و اشتیاق” با “رنج” هم همراهه و این اشاره‌ای‌ هست به اشتیاقی که او برای فرزندان پدر آسمانی داره و همین اشتیاق موجب می‌شه که او رنج صلیب رو برای من، تو و کل دنیا متحمل بشه.

دوست من، آیا دقت کردی که عیسای‎مسیح کسی هست که در انجام ماموریت‌اش بسیار جدی عمل می‌کنه؟ او ضعیف  نیست؛ بلکه سرشار از شور و اشتیاق و جدیت هست. او برای انجام کارهاش تمامِیت خودش رو می‌ذاره. چه زمان‌هایی که تعلیم می‌ده، چه زمان‌های که شفا می‌ده و چه زمان هایی که دعا می‌کنه!

دوست عزیزی برای تیم ما این‌طور می‌نویسه:

“من می‌خواستم از شما به‌خاطر کلام گرم و دلنشینی که دارین، تشکر کنم. مخصوصن امروز، چون این‌ها دقیقن همون کلماتی بودن که من باید می‌شنیدم. حتا همین چند روز پیش در این ایمیل‎های “هر روز یک معجزه” به موقعیت من اشاره شد و اونجا بود که من به گریه افتادم. از شما ممنونم به خاطر کار فوق‌العاده‌ای که می‌کنین تا به ما یادآوری کنین که خدا ما را دوست داره و ما در دستان قدرتمند او ایمن هستیم.

خداوند هر روز بهتون برکت بده!”

عیسای مسیح عاشقانه تو رو دوست داره و می‌خواد که با تو از نزدیک ارتباط داشته باشه. برای ارتباط با او لطفن تو هم شور و اشتیاق داشته باش!

حالا چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تکرار کن و بگو:

” خداوند عیسای مسیح  با شور و اشتیاق من رو از صمیم قلبش دوست داره!”

آمین!

دیدن نوشته های بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.