عیسی تو را شفاعت می کند.

خانه | Miracles | عیسی تو را شفاعت می کند.

همیشه این فکر که “عیسی مرا شفاعت می کند.”، باعث آرامش و آسایش خاطر من می شود، و دعا می‌کنم که امروز برای تو هم اینطور باشد.

کتاب مقدس آن را در رومیان باب 8، آیه ی 34، تأیید می‌کند: « پس دیگر چه کسی می‌تواند ما را محكوم نمايد؟ آيا مسيح؟ نه! چون اوست كه در راه ما مرد و زنده شد و اكنون در بالاترين مقام، در كنار خدا نشسته است و برای ما شفاعت می‌كند.»

چقدر آرامش خواهیم داشت، اگر بدانیم، هنگامی که نیازمند کمک هستیم، عیسی، نجات دهنده ی ارزشمند ما، در برابر پدر می ایستد و جانب ما را می گیرد! او برای ما شفاعت می کند و با تمام قلبش برای خیریت ما دعا می کند.

چقدر آرامش بخش است، وقتی می دانیم هیچ وقت تنها نیستیم … کسی هست که مراقب ماست، همیشه نگاهش به ما است، و هر بار که به کمک نیاز داریم، با دست های نامرئی در زندگی مان کار می کند … محافظ ما است! به ما برکت می دهد، این ها مایه دلگرمی ما هستند.

او تمام این کارها را برای تو هم انجام می دهد …عیسی مراقب توست. او برای تو شفاعت می کند. پسر خدا تو را دوست دارد و با محبت و عشق برای تو دعا می کند.

اخیرا پیامی از یکی از همراهان کلیسا درباره برکتی که ایمیل ها برایش دارند، دریافت کردم، که دوست دارم آن را با شما به اشتراک بگذارم:

«شبان عزیز خیلی متشکرم. من واقعاً نمی دانم چطور این ایمیل ها را دریافت می کنم، اما خیلی از این بابت خوشحالم. از متن ها الهام می گیرم و این نوشته ها به من انگیزه می دهند. از بین تمام ایمیل‌هایی که هر روز دریافت می کنم، این، تنها مطلبی است که حتما آن را می خوانم … همراهی و قدم زدن من با عیسی مسیح هر روز عمیق تر می شود، چون ایمان دارم او مرا شفاعت می کند. همین برای من، واقعا یک معجزه است. وجود شما و همکارانتان در این تیم، برای ما برکت است. شما مسح  شده ی خداوند هستید.»

دوست من! مطمئن باش خداوند هر لحظه یار و یاور توست.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.