عیسی برای تو انسان شد!

عیسی برای تو انسان شد!

خانه | Miracles | عیسی برای تو انسان شد!

نویسنده ی معروفی نوشته است: سگ تو همیشه وفادار است و زیر پاهایت دراز می کشد. بعضی از ما، سگ ها را خیلی دوست داریم. حالا  فکر کن سگ تو یا همه ی سگ های جهان در یک ترس و نگرانی شدیدی به سر می برند. اگر امکانش وجود داشته باشد که با سگ شدن یک انسان، آنها از این وضعیت آزاد شوند، آیا تو حاضر هستی تبدیل به یک سگ شوی؟

آیا مایل هستی که ذات انسانی خود را زمین بگذاری، عزیزانت، شغل، سرگرمی ها، هنر، ادبیات ، موسیقی و مصاحبت با معشوق و نگاه کردن به چهره ی او را رها کنی و ذات حیوانی را انتخاب کنی، که حتی نتوانی صحبت کنی یا لبخند بزنی؟

مسیح با تبدیل شدن به انسان، ارتباط نامحدود بدون مانع خود را با خدای پدر، که برای او گرانبهاترین چیز در جهان بود، از دست داد.

خدا انسان شد و صورت جسم گرفت. کلمه ی جسم گرفتن در زبان یونانی به معنای” از جسم ساخته شده” است. زمانی که عیسی در یک آخور به دنیا آمد، حقیقتا خدا بود، خدای قادر مطلق که در بدن یک نوزاد مجسم شد.

کتاب مقدس در انجیل یوحنا باب 1، آیه ی 14، به ما می گوید: «”کلمه ی خدا” انسان شد و بر روی این زمین در بین ما زندگی کرد. او لبریز از محبت و بخشش و راستی بود. ما بزرگی و شکوه او را به چشم خود دیدیم، بزرگی و شکوه فرزند بی نظیر پدر آسمانی ما، خدا»

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «از سن 12  یا 15 سالگی مبتلا به بیماری ملانوم(خطرناک ترین نوع سرطان پوست) شدم. این بیماری را نمی شناختم و بیمه و وضعیت مالی خوبی هم نداشتم. فقط با دعا و استفاده از مکمل های طبیعی پیش می رفتم. بالاخره بیمه شدم. به سه دکتر در دو بیمارستان مراجعه کردم. تا اینکه خداوند با قلبم صحبت کرد که دست نگه دار، من برای تو یک برنامه ی عالی دارم. با اراده ی خدا یک بیمارستان بزرگ با دو دکتر پیدا شد و جراحی بدون هیچ دردی انجام شد. دعا کردم که خدا با دستان خود این عمل جراحی را انجام دهد. هر دو دکتر بسیار شگفت زده شده بودند. وقتی برای چکاپ رفتم، دکتر گفت: این من نبودم که این عمل جراحی را انجام دادم بلکه خداوند بود. نمونه برداری این را خیلی واضح نشان می داد. گناهکار بزرگی مثل من چطور مستحق چنین لطفی از جانب خدا شد! خدایا تو چقدر بزرگ هستی! شکرت خداوند که به خاطر گناهان من جانت را دادی.

دوست من! پسر خدا، به خاطر عشق و علاقه ای که به تو داشت روی زمین آمد و جانش را برای تو فدا کرد. او این کار را به خاطر تو انجام داد.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.