عیسی با فیض خود تو را پر می‌کند

عیسی با فیض خود تو را پر می‌کند

خانه | Miracles | عیسی با فیض خود تو را پر می‌کند

دوست عزیز،

 باور کن که عیسی می‌تواند هر “فضای خالی” در قلب تو را پر کند!

گاهی اوقات در زندگی لحظاتی پیش می‌آید که احساس می‌کنیم چیزی کم داریم، یک فضای خالی که نه با مادیات و نه با کلمات قابل پر کردن است. دوست عزیز، شاید برای تو هم این احساس آشنا باشد، صبح‌هایی که با احساس خلأ و تهی‌دستی از خواب بیدار می‌شوی.

این احساسات انسانی هستند و همه‌ی ما در مقاطعی از زندگی با آن‌ها روبرو شده‌ایم. اما نکته‌ی مهم و دلگرم‌کننده این است که عیسی، مسیح ما، برای پر کردن همین فضاهای خالی آمده است.

عیسی می‌تواند هر کمبود، هر نیاز، هر فضای خالی را با حضور و عشق بی‌کران خود پر کند. او آماده است تا محبت، شادی، و آرامش خود را در قلب تو جاری کند، تا هر فضای خالی‌ای را با نور و امید پر کند.

اگر امروز دوست عزیز، احساس می‌کنی در قلبت جای خالی‌ای وجود دارد، با من این دعا را تکرار کن:

«پدر آسمانی،

 امروز با احساس خالی بودن بیدار شدم، انگار که چیزی در من کم است. دلم می‌خواهد دیگران را دوست داشته باشم، لبخند بزنم، خوبی کنم، اما به کمک تو نیاز دارم تا این را از طریق من محقق کنی.

خداوندا،

قلبم را با عشق، حضور، شادی، و شور خودت پر کن. متشکرم که تو، همین الان، داری این خلأ را پر می‌کنی. به کلام تو ایمان دارم که «از فیض سرشار او (تو)، پیوسته برکات فراوانی یافته‌ایم. » (یوحنا ۱ آیه ۱۶)

در تو، من به کمال رسیده‌ام!

عیسای عزیز، دوستت دارم.

آمین.»

دوست عزیز، به یاد داشته باش که تو هیچ‌وقت تنها نیستی. عیسی همیشه کنار توست، آماده‌ی پر کردن هر خلأ و فضای خالی با عشق بی‌پایان خود.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.