عیسای‌مسیح، فرمانبُردار تا به مرگ روی صلیب

عیسای‌مسیح، فرمانبُردار تا به مرگ روی صلیب!

خانه | Miracles | عیسای‌مسیح، فرمانبُردار تا به مرگ روی صلیب

دوست عزیزم،

عیسای‌مسیح در طول مدتی که بر روی زمین زندگی کرد؛ نسبت به ماموریتی که بهش سپرده شده بود، از پدر آسمانی‌اش اطاعت کرد. او نه‌تنها هیچ کوتاهی‌ای نکرد، بلکه تا به پایان هم مطیع بود. در نامه به فیلیپیان ۲: ۸، می‌خونیم:

“چون او به شکل انسان در میان ما ظاهر گشت، خود را فروتن ساخت و از روی اطاعت حاضر شد مرگ -حتّی مرگ بر روی صلیب- را بپذیرد.”

عیسا زمانی‌که بر روی صلیب درحال مرگ بود، با صدای دردناکی فریاد کشید. با وجود غم و اندوهی که داشت، اما به پدر آسمانی خودش این اطمینان رو داد که ماموریتش به‌طور کامل انجام خواهد شد!

“عیسی بار دیگر رفت دعا نموده گفت: «ای پدر، اگر راه دیگری نیست جز اینکه من این پیاله را بنوشم پس اراده‌ی تو انجام شود.»” (انجیل متا ۲۶: ۴۲)

آیا می‌دونستی که عیسا سه نوع مرگ رو مُتحمل شد؟

– مرگ در خود (او از خود و اراده‌ی خود دست کشید.)

– مرگ جسمانی (او روحش رو تسلیم کرد.)

– مرگ روحانی (او به دلیل گناه انسان‌ها از حضور خداوند جدا شد.)

درواقع، عیسای‌مسیح از هر جهت از پدرش اطاعت کرد تا اراده‌ی او بر روی زمین به انجام برسه و چیزی جز خواست او نباشه؛ به همین دلیل، مطیعانه پذیرفت که جانش رو برای نجات جانِ انسان‌ها فدا کنه.

دوست عزیزم،

در زندگی همه‌چیز مطابق برنامه یا خواستِ تو پیش نمی‌ر‌‌‌‌ه؛ حتا ممکنه گاهی درظاهر این‌طور هم به نظر برسه که خدا صدات رو نمی‌شنوه و تو رو نمی‌بینه؟!

آیا تو در اون لحظه‌ها دلسرد می‌شی و همه‌چیز رو رها می‌کنی یا هم‌چنان باایمان مطیع خداوند می‌مونی؟!

تشویقت می‌کنم که هرگز دلسرد و ناامید نشو، بلکه مثل عیسای خداوند تا به آخر فرمانبردار بمون و در زندگیت تنها به دنبال اراده‌ی او باش، تا تو هم رستاخیز رو تجربه کنی!

اگه دوست داشته باشی می‌تونی الان با من هم‌دعا بشی و بگی:

” پدر مهربانم،

تو می‌دونی که من در چه شرایطی هستم؛ ازت ممنونم که کنارم هستی تا بتونم عبور کنم. پدر، من رو برای شک و تردیدهام ببخش. باشه که در زندگیِ من اراده‌ی تو انجام بشه نه خواسته‌های من.

پدر عزیزم، با تمام وجودم می‌خوام که تا به آخر تو رو دنبال کنم.

به نام قدرتمند عیسای مسیح،

آمین!”

دوست عزیزی برای تیم ما این‌طور نوشته:

“از شما ممنونم که نورِ خداوند رو از طریق ایمیل‌های “هر روز یک معجزه” به قلب‌های انسان‌ها و زندگی‌هاشون می‌فرستین، ازتون می‌خوام که این کار رو همیشه ادامه بدین. من با خوندن جمله‌ی آخر “شکر برای وجود تو” جان تازه‌ای می‌گیرم و برکت‌های خداوند رو در زندگیم بیشتر می‌بینم.

“شکر برای وجود شما”

 خدا به شما برکت بده.

آمین!”

حالا چند لحظه‌ چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

” خداوند رو با تمامیِ دل و تمامیِ جانم دوست دارم؛ نگاهم به اوست و در هر جایی که باشم، مطیع اراده‌ی او هستم!”

آمین!

دیدن نوشته های بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.