شکوه خلاقیت تو

شکوه خلاقیت تو

خانه | Miracles | شکوه خلاقیت تو

دوست خوبم، عزیز،

تصور کن چه می‌توانی با استعدادهایی که خدا در تو نهاده است انجام دهی. خداوند، آفرینندهٔ جهان، همان خدایی است که به تو هم قدرت خلاقیت بخشیده است و می‌خواهد تا تو نیز خلاقیت خود را به نمایش بگذاری.

خداوند در عهد عتیق، بِصَلئیل را برگزید تا خیمه‌ای مقدس بسازد، مکانی که حضور خداوند در میان بنی‌اسرائیل آشکار شود. به عبارتی، بِصَلئیل با استفاده از استعدادهای خود، جایگاهی برای دیدار مردم با خداوند آماده کرد (خروج ۳۱ آیه‌های ۱-۵).

این داستان بیانگر این است که خداوند می‌خواهد استعدادهایت را برای اهداف عالی‌ به کار بگیری. فکر کن به تمام کارهایی که می‌توانی با هنر و خلاقیت خود انجام دهی، چه در کلیسا، چه در جامعه، و چه در هر جای دیگری که خدا تو را قرار داده است.

اگر به نقاشی، موسیقی، نویسندگی یا هر نوع خلاقیت دیگری علاقه داری، از آنها به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط عمیق‌تر با خدا و دیگران استفاده کن. استعداد و خلاقیت تو نه تنها برای تو، بلکه برای دیگران نیز برکت است و می‌تواند جهان را تغییر دهد.

اجازه نده استعدادهایت در سایه‌ها پنهان بمانند. بگذار نور خدا از طریق آنها بدرخشد و به دیگران الهام بخشد. امروز، با هر خلاقیتی که داری، جهان اطرافت را بهتر کن!

«عیسی مسیح، سپاسگزارم که دوستم را با استعدادهایی برکت دادی که می‌تواند آن‌ها را برای جلال تو به کار بگیرد. به او کمک کن تا هر روز بیشتر و بیشتر برای تو و پادشاهی‌ات از این استعدادها استفاده کند.

آمین.»

شکر برای وجود تو، دوستم

تو یک معجزه‌ای!

پیمان شبان‌لاری

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.