شروع کن به محبت کردن!

شروع کن به محبت کردن!

خانه | Miracles | شروع کن به محبت کردن!

امروز چند مورد از شهادت های فراوان “هر روز، یک معجزه” را که دریافت کرده ام، با شما به اشتراک می گذارم.

«پیام های شما زندگی را در روح من بیدار می کند، من بارها وقتی از خواب بیدار می شوم، با سخنان شما دلگرم می شوم و آن ها من را با “قلب” نجات دهنده ام، عیسی هدایت می کنند! من با هویت و ارزشی که در خداوند دارم، با طرد شدن ها مبارزه می کنم، همچنین از طریق ” هر روز، یک معجزه”، روح خدا همه ی چیزهای بد را با خوبی ها جایگزین می کند! از شما ممنون ام برای اینکه به او گوش دادید و وفادار بودید تا از طریق این خدمت به من و ما امید و تازگی دهید!»

«زمانی بود که گم شده بودم و به این فکر می‌کردم که با زندگی‌ ام چه کنم. زمانی به فکر خودکشی افتادم اما از طریق “هر روز، یک معجزه” الهام گرفتم و معتقد بودم که وضعیت ام تغییر خواهد کرد. رشد معنوی و عزت نفس ام بازگشت. من فقط می خواهم به شما بگویم که زندگی مرا برای همیشه تغییر داده اید.»

«در ابتدا، سه ماه پیش، فکر می‌ کردم محتوای پیام های شما با شرایطی که در زندگی من اتفاق افتاده است، تصادفی است. سپس آگاه شدم و عشق خداوند را در هر پیامی احساس کردم و متوجه شدم که او از این طریق با من صحبت می کند. احساس می‌ کنم و می‌ دانم که من فرزند گرامی او هستم، من لایق هستم، او من را همانطور که هستم دوست دارد و تشویقی که از پیام‌ های شما دریافت می‌ کنم، بسیار با ارزش است.»

«وقتی برای اولین بار شروع به دریافت “هر روز، یک معجزه” کردم، در جایگاه بسیار پایینی در زندگی ام قرار داشتم. حتی مواقعی به خودکشی فکر می‌ کردم، با این که هرگز جرات این کار را نداشتم، زیرا خیلی از خدا می‌ ترسیدم و نمی خواستم به هلاکت  بپیوندم. سپس هر روز شروع به دریافت این پیام‌ های فوق‌ العاده در ایمیل ام کردم و آن ها به من کمک کردند تا به خدا نزدیک‌ تر شوم، به کلام او برگردم، و روز به روز شروع به بهتر شدن کردم، هم از نظر روحی و هم از نظر ذهنی. از آن زمان به بعد آن را به دیگران منتقل کرده ام، مطمئن هستم، این کار می تواند به همان اندازه که برای من هدیه ای شگفت انگیز است، برای آن ها نیز باشد. اکنون زندگی من بسیار بهتر شده است، ایمانم احیا شده و آینده، روشن تر به نظر می رسد. من نمی دانم چطور به اندازه کافی از شما برای این نعمت شگفت انگیز تشکر کنم! خداوند به همه ی شما برکت بدهد.»

دوست عزیزم! من این شهادت ها را به اشتراک می گذارم تا قبل از هر چیز خدا را جلال دهم، و همچنین برای تشویق تو که دیگران را تشویق می کنی… شاید خانواده یا دوستان تو در شرایط سختی هستند که حتی جرات صحبت درباره ی آن را ندارند. یا شاید آن ها هنوز نمی دانند که خدا چقدر آن ها را دوست دارد یا زندگی آن ها چقدر ارزشمند است.

امروز اگر دوست داشته باشی فردی را برای تشویق انتخاب کنی چه کاری انجام می دهی؟ می توانی برای او پیامی از محبت و قدردانی (از طریق پیامک، ایمیل، واتس اَپ، مسنجر و…) بفرستی.

برای مثال می توانی بنویسی: «تو از نظر عیسی ارزش زیادی داری. زندگی تو با ارزش است! تو لایق هستی… فقط می خواستم امروز بدانی برای وجود تو، سپاس گزار هستم!»

بله دوست خوبم! گاهی اوقات، فقط چند کلمه لازم است تا همه چیز را تغییر دهیم… پس تصمیم بگیر، امروز بروی و محبت را به دیگران انتقال بدهی.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.