شجاعت تو می‌تواند زندگی‌ها را نجات دهد!

شجاعت تو می‌تواند زندگی‌ها را نجات دهد!

خانه | Miracles | شجاعت تو می‌تواند زندگی‌ها را نجات دهد!

دوست عزیز،

می‌خواهم داستانی را در مورد یک مسیحی و شخصی با یک باور دینی دیگر با تو به اشتراک بگذارم که هر دو متقاعد شده بودند که حقیقت را باور دارند. هر دو می‌خواستند که دیگری بداند، آنچه فکر می‌کند درست است. پس مرد مسیحی به آن شخص یک کتاب مقدس داد و او در ازای آن کتاب دینی خودش را به او داد.

این ملاقات عقاید آن شخص را متزلزل کرد. او با تمام وجود به دنبال حقیقت بود و سرانجام عیسی را یافت. او به قدری عمیقاً متقاعد شده بود که گفت: “دیگر بس است؛ نپذیرفتن عیسی به دلایل بیشتری نیاز دارد تا ایمان آوردن به او!”

چه سخن تکان دهنده‌ای! بله، درست است. باور به اینکه عیسی وجود ندارد، به ایمان بسیار بیشتری نیاز دارد تا اینکه قبول کنیم که او حقیقت است.

دوست عزیز، من تو را تشویق می‌کنم که ایمان خود را با دوستانت به اشتراک بگذاری. جسور باش! نترس. خداوند کلمات مورد نیاز را به تو خواهد داد.

“نگران نباشید که چه بگویید، بلکه آنچه در آن ساعت به‌وسیلهٔ روح‌القدس به شما گفته می‌شود، همان را بگویید. چون او است که سخن می‌گوید، نه شما.” (مرقس ۱۳ آیه ۱۱)

شاید تعجب کنی که خداوند از طریق تو چه می‌کند! حقیقت را برای خود نگه ندار! معجزهٔ بزرگ نجات قرار است از طریق تو به اشتراک گذاشته شود.

خدایا،

 به دوست من، جسارت و شجاعت بده تا ایمان خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و کلمات مناسب را در زمان مناسب بگوید.

به نام عیسی مسیح،

آمین!

به خاطر وجودت ممنونم،

تو معجزه‌ای.

پیمان شبان‌لاری

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.