شجاعانه عمل کن!

شجاعانه عمل کن!

خانه | Miracles | شجاعانه عمل کن!

کتاب مقدس این را تأیید می‌کند که وقتی تو به خدا تکیه کنی، قادر خواهی بود کارهای خارق العاده ای انجام دهی و استعدادهای جدیدی را در خودت شُکوفا کنی!

در کتاب مقدس، مزمور 60، آیه ی 12، آمده است: «با کمک تو ای خدا، پیروز خواهیم شد، زیرا تو دشمنان ما را شکست خواهی داد!»

«شجاعانه انجام دادن» ممکن است اَشکال مختلفی داشته باشد… مثلا رانندگی در میان مه یا برف، صحبت کردن در جمع، استفاده از یک ماشین پیچیده و غیره.

 روزانه، یا در اغلب موارد ما به دلیل ترس از شکست جرأت انجام آنها را نداریم، چون احساسات ما بر ما  غلبه می کنند، یا به این دلیل که تخیل ما خطر را  بزرگتر از آن چیزی که هست به ما نشان می دهد.

بنابراین گاهی اوقات، ما فکر می‌کنیم یا اعلام می‌کنیم، “من هرگز این کار را انجام نمی دهم مگر اینکه روزی واقعا مجبور شوم!”

با این حال، خداوند از اینکه از مردم عادی برای کارهای خارق العاده استفاده می کند، خشنود است و از این طریق جلال خود را آشکار می کند.

 دوست من! تو برای جلال نام او آفریده شده ای! امروز من تو را به چالش می کشم… شروع کن، آن را امتحان کن! چرا باید منتظر باشی تا شرایط تو را مجبور به عمل کردن کند؟ خودت جلو برو و شجاعانه انجامش بده!

شهادتی از یک دوست همراه: «از طریق پیام های شما و صدای خداوند، این شجاعت را پیدا کردم که در مسیر پیدا کردن شغل جدیدی قدم بردارم و این کارِ بسیار چالش بر انگیز را بپذیرم. از شما و تیم هر “روز، یک معجزه” ممنونم. برکت خدا با شما باشد.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.