سکوت شب… راه دشوار…!

سکوت شب… راه دشوار…!

خانه | Miracles | سکوت شب… راه دشوار…!

دوست عزیز،

در اعماق شب، زمانی که دنیا به خواب فرو می‌رود و سکوت، همه جا را فرا می‌گیرد، یک نور ملایم همچنان درخشان است. این نور، نمادی از حضور دائمی خداوند در زندگی ما است، حتی در آرام‌ترین لحظات.

«آری، او که حافظ اسرائیل است،

همیشه بیدار است و هرگز به خواب نمی‌رود.»

 (مزمور ۱۲۱ ایه ۴)

این آیه، یادآوری می‌کند که خداوند، پدر مهربان ما، هیچ‌گاه چشم بر ما نمی‌بندد. او همواره بیدار و هوشیار، مراقب ماست. در آن لحظاتی که احساس تنهایی و ناامیدی می‌کنیم، خداوند با محبتی بی‌پایان، به ما اطمینان می‌دهد که تنها نیستیم.

هر کدام از ما، در زندگی، لحظاتی داریم که احساس می‌کنیم بارها سنگین و راه‌ها دشوارند. اما خداوند، با رحمتی که هر روز تازه می‌شود، به ما قوت و نیرو می‌بخشد.

«محبّت خداوند پایدار و رحمت او بی‌پایان است.»

 (مراثی ارمیا ۳ آیه ۲۲)

خداوند، همان پدر آسمانی ما، در هر قدم از سفر زندگی ما همراه ماست. او دست ما را می‌گیرد و ما را از مسیرهای پرپیچ و خم به سوی نور و امید راهنمایی می‌کند.

«چشمان خداوند بر کسانی است که از او می‌ترسند

و بر محبّت بی‌پایان او توکّل دارند.»

 (مزمور ۳۳ آیه ۱۸)

پس دوست عزیز، با قلبی پر از امید به پیش برو. خداوند، نگهبان تو، هرگز تو را تنها نمی‌گذارد. او در کنار توست، در هر قدم، در هر نفس، تو را در آغوش مهربان و عشق خود نگه می‌دارد.

پروردگارا،

ما را یاری ده تا همیشه به یاد داشته باشیم که در هر قدم، تو با ما همراهی و راهنمایی می‌کنی. به ما قدرت ببخش تا با امید و اطمینان به پیش برویم، با این ایمان که تو، پدر آسمانی، همیشه نگاهت به ماست.

لطفاً به دوست من آرامش بده، آرامشی که فقط از نزدیکی با تو ناشی می‌شود، و قلب‌ او را با صلحی که فراتر از هر درکی است، پر کن.

به نام عیسی مسیح،

آمین.

دوست عزیز، تو یک معجزه هستی،

و در دل خدا،

همیشه جایی ویژه داری.

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.