سه راه حل شفابخش برای درمانِ آسیب های روحی

سه راه حل شفابخش برای درمانِ آسیب های روحی:

خانه | Miracles |  سه راه حل شفابخش برای درمانِ آسیب های روحی

دوست عزیزم،

امروز می‌خوام سه مدل کلیدِ درمانی با تو به اشتراک بذارم که برای شفا یافتن در زمان هایی که بهت آسیب رسیده یا از لحاظِ روحی بسیار شکسته هستی، این کلیدها درهای روحی رو برای تو باز می کنن تا عبور کنی.

آیا تو این موضوع رو می دونستی که زمان هایی که ما آسیب می بینیم، ناخودآگاه روش هایی رو برای محافظت از قلب و روح مون به کار می گیریم، مثلن:

-نادیده گرفتن شخص؛ یعنی اینکه در ذهن مون اون شخص رو نادیده می گیریم، به این امید که از قلب و روح و زندگیِ ما محو و بیرون کرده بشه.

-انکار کردن آسیب های وارد شده؛ یعنی درد و رنج هامون رو پشت احساسات مثبت و لبخندهای مصنوعی  پنهان می کنیم.

-دفن کردن زخم هامون؛ به اصطلاح کتاب مقدس یعنی، زخم هامون رو زیرِ هزاران دلیل منطقی یا غیرمنطقی خاک می کنیم.

حالا بذار یه حقیقتی رو بهت بگم، اونم اینکه،

این کارهایی که قبلن انجام می دادی یا استراتژی های مختلفی که به کار می گرفتی، به هیچ عنوان درمانِ قطعی نبوده، درست مثل اینکه عفونتی در بدنت داشته باشی ولی بخوای با یک قرص استامینوفن اون چِرک و عفونت را کامل مُداوا کنی، در صورتی که خودت بهتر بدونی راهِ درمان این نیست و لازمه که آنتی بیوتیک را تا به انتها مصرف کنی تا نتیجه بخش باشد.

پس اگه دردهای روحی تو هم دُرست و حسابی درمان نشن، در واقع، با کوچکترین مشکل، زخم هایی که به خوبی بهبود نیافته اند ممکنه دوباره سر باز کنن و بارها و بارها در یک چرخه ی تکراری قرار می گیری.

پس اگه می خوای واقعن عفونت های روحیت رو برای همیشه از بین ببری، امروز می خوام تشویقت کنم که این بار مطابقِ کلامِ خداوند، این سه مرحله رو به این ترتیب انجام دهی:

۱-اینکه با تمامِ وجودت بپذیری و اعتراف کنی که حقیقتِ وجودیِ خداوند بالاتر از توست.

در کتاب اشعیا ۵۵ : ۹ خداوند ذُریت و الوهیت خودش رو از زبانِ اشعیای نبی اینطور بر تو روشن می کنه و میگه:

“همان‌قدر که آسمانها از زمین بلندتر هستند، همان‌قدر، افکار من از افکار شما بلندتر است.”

۲- تو فقط می تونی به جلو حرکت کنی.

در واقع تو نمی توانی اتفاقاتِ گذشته رو تغییر بدی، اما می تونی به کمکِ خداوند نحوه ی نگرشِ خودت رو تغییر بدی و به لطفِ روحِ او که در تو کار می کنه، نگرشِ جدیدی نسبت به آینده داشته باشی و این بار نتایج شگفت انگیز و متفاوت تر از قبل را تجربه خواهی کرد.

۳-فقط و فقط به خداوند عیسای مسیح اعتماد داشته باش.

اعتماد کارِ آسونی نیست، اما یادت باشه این اعتماد به شخص نیست که نگران باشی بلکه اعتماد به آفریننده ی این جهان و سردارِ لشگرِ آسمانی ست. ایمان داشته باش که اگر و تنها اگر به خداوند اعتماد کنی، او درد و رنجِ تو رو به شادی تبدیل می کنه تا در مشکلاتِ تو جلال یابد.

داوود پادشاه این کار رو قبلن انجام داده و در کتاب مزمور ۳۰ : ۱۱، اینطور میگه:

“تو غم مرا به رقص و شادی تبدیل نمودی. لباس ماتم را از تنم بیرون آوردی و لباس شادی بر من پوشاندی.”

دوست عزیزم،

امروز ازت دعوت می کنم که این ۳ کلیدِ شفابخش رو در زندگیت پیاده کنی و واقعن به آنها عمل کنی، زیرا اینها کلیدهایی هستند که آزادی و رهایی خداوند رو برای تو به ارمغان میاره و خداوند عیسا عمیقن می خواد تو رو از هر گونه دردهای روحی کهنه، تلخی ها و رنجش های گذشته رها کنه، پس دستت رو در دستان عیسای مسیح محکم نگه دار تا به آزادی و رهایی که مدِ نظر خداوند هست، برسی.

هرگاه فقط و فقط به خداوند که سرچشمه ی این حیات بوده و هست، با تمامیهِ دل جانت اعتماد کردی، آنگاه خواهی فهمید که تنها اوست که می تونه قلب، روح و ذهنِ تو رو شفا دهد.

بله داوود درست می گفت، تنها اوست که می تونه غم و ماتم تو رو به شادی و رقص تبدیل کنه.

او می تونه لباس عزای تو رو دربیاره و تو را به شادی لباس بپوشد.

پس خدا را عمیقن پرستش کن، ستایش کن، نیایش کن که تنها به کمک اوست که می تونی جلو بری و آزادی درونی رو تجربه کنی و در آرامشی که خداوند بهت بخشیده، قدم برداری!

دوست عزیزی برای من اینطور نوشته بود:

” امروز مردی رو دیدم که هم ماشین من رو دزدید و هم تعدادِ زیادی وسیله از انبارم با خودش بُرده بود. به سمت او رفتم و بهش گفتم که تو رو بخشیدم، چون خداوند هم من رو به خاطرِ چیزهایی که از او گرفتم بخشیده است، این شگفت انگیزه، عیسای خداوند ازت سپاسگزارم که من رو به شباهتِ خودت آفریدی و امروز می تونم دیگری رو ببخشم!”

حالا چند لحظه ای چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

“به خداوندم عیسا اعتماد می کنم، چون فقط اوست که شفابخشِ قلب و روح و ذهنِ منه!”

آمین!

دیدن نوشته های بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.