سفیر بهشت باش!

سفیر بهشت باش!

خانه | Miracles | سفیر بهشت باش!

 “خبر خوش عیسای مسیح را به دیگران برسان… سفیر بهشت ​​باش!”

 شنیدن شهادت‌ های افرادی که زندگی‌ شان با محبت خدا تغییر کرده است، به من شادی باورنکردنی ای می‌ دهد.  به همین دلیل می خواهم، داستان‌هایی از پیوستن معجزه‌ آسا از اسلام به مسیحیت را با تو به اشتراک بگذارم. این شهادت ها از کتاب “باد در خانه ی اسلام” نوشته دیوید گاریسون است. این کتاب به بررسیِ پدیده ی میلیون ها مسلمانی می پردازد که امروزه به عیسای مسیح ایمان آورده اند.

 یکی از آن افراد، شخصی به نام حکیم است که داستانش را در اینجا می خوانیم:

 «حکیم و دوستانِ مسلمانش زمانی بر این باور بودند که عیسی تنها یک پیامبر برای اسرائیل است. حکیم می گوید: «اگر کسی به ما می گفت که عیسی پسر خداست، شنیدن آن برای ما بسیار سخت  بود. چون  قرآن می گوید: «اگر بگویی عیسی خداست، کافر می شوی.» پس اگر کسی می گفت عیسی خداست، او را می کشتیم. زمانی که مسلمان بودم، حتی به خاطر اسلام کلیساها را آتش می زدم.»

 «اما من انجیل را پذیرفتم زیرا از عقل و منطق، به قلب من رسید. من در آن زمان ناظر چهار مسجد بودم و 300 معلم اسلام را تربیت می کردم. یک روز، یک مبشر آفریقایی یک انجیل، به زبان عربی به من داد.  قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، فکر می کردم که همه ی انجیل ها فاسد و گمراه کننده اند، اما این به زبان عربی بود. من معتقد بودم عربی زبان خداست، بنابراین نمی‌ توان آن را رد کرد.»

«در ابتدا، این مبشر، تعالیمی را با من در میان گذاشت که هم مسلمانان و هم مسیحیان در آن اشتراک عقیده دارند: اینکه عیسی دوباره می‌آید و کسانی که به او ایمان ندارند را با نفس خود نابود خواهد کرد. این همان آموزه‌ ای بود که قرآن می‌گوید، بنابراین من گیج شدم.  به درگاه خدا دعا کردم که تو از قلب من خبر داری. اگر کاری هست که باید انجام دهم، به من نشان بده.»

 و در آن شب عیسی در خواب بر او ظاهر شد. حکیم قلب خود را به مسیح داد و به واسطه ی نفوذ او بیش از 300 نفر از کسانی که به دلیل داشتن دانش بیشتر اسلام، استاد شناخته می شدند، خداوند را پذیرفتند و غسل تعمید گرفتند!

 در آسمان چه جشنی برپا شد … و چه شادی عظیمی برای حکیم!

 دوست من! بنابراین من تو را تشویق می کنم که بشارت ملکوت خدا را با کسانی که هنوز مسیح را نمی شناسند، به اشتراک بگذاری. درست مثل کاری که این مرد آفریقایی با حکیم کرد.

 بله!…به عنوان سفیر بهشت ​​برو و خبر خوش را به دیگران برسان!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.