سفره ی برکت مهیاست.

سفره ی برکت مهیاست.

خانه | Miracles | سفره ی برکت مهیاست.

در کتاب مقدس؛ مزمور 23، آیه ی 5 اینطور آمده است: «در برابر چشمان دشمنانم سفره ای برای من می گسترانی …»

همچنین در ایوب؛ باب 1، آیه ی 8 آمده است: «روزی خدا به شیطان گفت: “آیا بنده ی من ایوب را دیدی؟” …»

خداوند به ایوب، فرزندش، افتخار می کرد. مردی نیکو و درستکار که از خدا می ترسید و از شریر دوری می کرد.

شیطان، که پر از خشم و حسادت بود، ایوب را به راستی و با سختی های زیاد، آزمایش کرد. هر چه داشت، از جمله سلامتی اش را از او گرفت.

اما پس از بهبودی ایوب، خداوند، همه چیز از جمله، خانواده، املاک، ثروت و سلامتی اش را چندین برابر بهتر از گذشته، به او برگرداند.

در واقع این جواب خداست به شیطان: شیطان، ای متهم کننده ی ظالم ایمانداران!  تو بازنده شدی و ایوب، فرزند من، پیروز شد. من در حضور دشمنانش برای او سفره ای انداخته ام. فقط نگاه کن و ببین، چه برکاتی شامل حال او می شود!”

لطفا به شهادتی که یکی از عزیزان همراه ما فرستاده، توجه کن: «برای پیغام های دلگرم کننده ی شما که با “شکر برای وجودت” پایان می یابد، ممنونم. از دوران کودکی، برای زنده بودنم به دلیل مشکلاتی که داشتم از جمله؛ بیماری های مداوم و مورد سوءاستفاده قرار گرفتن، شکرگزار نبودم. پیام دلگرم کننده ی شما برای زنده ماندن را بسیار دوست داشتم. ماه گذشته در یکی از گردهمایی های مسیحیان، شرکت داشتم. در نوع خود، یکی از بهترین گردهمایی ها بود. در آن مراسم سه روزه شاهد بودم که مردم زیادی زندگی هایشان را به خداوند تقدیم کردند. زمان ثمره ی محصول چقدر زیبا و تماشایی است.

 به خاطر پیام های روزانه ی “هر روز، یک معجزه”، برای شما از خداوند برکت می طلبم. دشمن سعی زیادی کرد تا مرا با استفاده از درد، بیماری و سختی های دیگر ناامید کند اما صبح هر روز، علی رغم تلاش های او در روز گذشته، این پیام ها مرا احیا می کنند. حقیقتا کلام خداوند از شمشیر دو دم قدرتمند تر است و رحمت هر روزه ی او، انسان را تازه و احیا می سازد!”

دوست عزیز! من با تمام وجود، ایمان دارم که خداوند می خواهد شرایط را برای فرزندانش فراهم کرده، آنها را برکت داده و احیا کند تا به سمت او بازگردند. مخصوصا تو دوست خوبم که در حال خواندن این متن هستی.

بله، او در برابر چشم  دشمنانت برای تو سفره ای می گستراند و هنگامی که خداوند چیزی را مهیا کند، نه تنها دیگر در خطر نیستی، بلکه زندگی ات مالامال از برکت خواهد شد!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.