زیباترین هدایای تو از کجا می آیند؟

زیباترین هدایای تو از کجا می آیند؟

خانه | Miracles | زیباترین هدایای تو از کجا می آیند؟

به طور کلی، بیشتر اوقات ما در مناسبت های خاص هدیه می دهیم یا می گیریم. من فکر می کنم که خدا منتظر یک موقعیت خاص نیست که به ما هدیه بدهد! باور دارم که  خداوند هدیه دادن را دوست دارد و می خواهد که همیشه به ما هدیه بدهد!

 در کتاب مقدس، یعقوب، فصل 1، آیه ی 17، آمده است:« از جانب خدا فقط مواهب نيكو و كامل به ما می‌رسد، زيرا او آفرينندهٔ همهٔ روشنايی‌ هاست و خدايی است تغييرناپذير.»

دوست من! پدر آسمانی تو هدایای عالی ای برای تو در نظر دارد. در واقع، او بهترین ها را برای تو از قبل تدارک دیده است! هیچ چیزی در این دنیا نمی تواند با هدایایی که او می خواهد به تو بدهد برابری کند:

  •  آرامش او، شادی او، زندگی او.
  • ●      توانایی انجام ماموریتی که او در زمین به تو سپرده است.
  • ●      و قدرت ادامه دادن و نور بودن در این دنیا، حتی زمانی که سخت است.

 بله، همانطور که کتاب مقدس می گوید، هر هدیه ی خوب و کاملی از آسمان است! بهترینِ بهترین ها!

دوست خوبم! دعا می کنم، امروز به تمامی، آنچه را که پدرت، خالق ستارگان و آسمان و زمین، برای تو در نظر گرفته است، دریافت کنی.

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن:« من واقعا از این ایمیل های دل گرم کننده ی شما که از کلام خداوند است قدردانی می کنم. این پیام ها مرا در تاریک ترین لحظات زندگی ام نجات داده است. لطفا به ارسال آنها ادامه دهید زیرا بزرگترین هدیه ای که می توانم دریافت کنم، کلام خداست و هر روز به او نزدیکتر می شوم. بسیار سپاس گزارم!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.