روز زن مبارک باد

روز زن مبارک باد

خانه | Miracles | روز زن مبارک باد

روز جهانی زن، برای ما فرصتی است تا از صمیم قلب‌، قدرت، شجاعت، و عشق بی‌پایانی را که هر زن در این جهان به ارمغان آورده، جشن بگیریم. این روز، یادآور می‌شود که زنان نه تنها نیمی از جامعهٔ انسانی را تشکیل می‌دهند، بلکه با دستان مهربان و قلب‌های قوی خود، روح زندگی و امید را در هر گوشه از این کره خاکی پراکنده می‌کنند.

دوست عزیز،

در این روز ویژه، می‌خواهم آیه‌ای از کتاب مقدس را به یادت بیاورم که زیبایی و قدرت زنان را به تصویر می‌کشد:

«او زنی است قوی و باوقار و از آینده بیم ندارد.»

(امثال ۳۱ آیه ۲۵).

 این آیه، نشان دهنده‌ی قدرت درونی است که خداوند در هر زنی قرار داده است، قدرتی که او را قادر می‌سازد با شکوه و عزت در برابر چالش‌ها بایستد و به آینده‌ای روشن لبخند بزند.

امروز، دعا می‌کنم که هر زن و مردی در این جهان بتواند این قدرت درونی را در خود و دیگران ببیند و قدردانی کند. خداوند هر یک از ما را با هدفی خلق کرده است، و در هر زنی، جلوه‌ای از قدرت و زیبایی بی‌پایان خود را به نمایش گذاشته است.

دوست عزیز، بگذار این روز یادآوری باشد برای تمامی ما که درک کنیم:

۱-قدرت واقعی در مهربانی،

۲- شجاعت در مواجهه با چالش‌ها،

۳- و زیبایی در حقیقت و صداقت نهفته است.

بیایید با احترام و عشق بیشتری به یکدیگر نگاه کنیم، و همدلی و پشتیبانی خود را نه تنها در این روز بلکه هر روز به یکدیگر نشان دهیم.

در پایان، دعا می‌کنم که خداوند هر زن و مردی را با عشق، حمایت و قدرت خود بپوشاند. بیایید با قدردانی و شکرگزاری از همه‌ی زنان در زندگی‌مان به عنوان نمادهایی از قدرت، مهربانی و تأثیرگذاری در جهان، روز زن را جشن بگیریم.

به نام عیسی مسیح،

آمین.

دوست من،

تو نیز یکی از آن زنان شگفت‌انگیز هستی، و همچنین تو، به عنوان یک مرد، می‌توانی بازتاب دهنده‌ی حمایت و عشق خداوند به آن‌ها باشی.

هر روزت پر از عشق و قدردانی باشد.

شکر برای وجود تو، دوست عزیز

که با هر عمل و کلامت، جهان را زیباتر و عادلانه‌تر می‌کنی.

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.