روز جهانی آب

روز جهانی آب

خانه | Miracles | روز جهانی آب

دوست عزیز،

روز جهانی آب فرصتی است که قدرت و جلال آب، این نعمت بی‌پایان خداوندی، در تمامی جلوه‌هایش ما را به تأمل وادارد. در کتاب مقدس، آب به عنوان سمبلی از پاکی و حیات ابدی معرفی شده، جایی که عیسی مسیح در یوحنا ۴: ۱۴ اعلام می‌کند:

«امّا هر‌کس از آبی که من می‌بخشم بنوشد، هرگز تشنه نخواهد شد، زیرا آن آبی که به او می‌دهم در درون او به چشمه‌ٔ آبی تبدیل خواهد شد که تا حیات جاودان خواهد جوشید

این آیه، نه فقط عمق نیاز ما به آب فیزیکی را نشان می‌دهد، بلکه به عمیق‌ترین تشنگی‌های روحی ما اشاره دارد، به آن نیاز ابدی برای پاکی، تجدیدحیات و نزدیکی به آفریدگار این هستی.

دوست عزیز، روز جهانی آب، دعوتی است به عمل؛ نه فقط به حفاظت فیزیکی از منابع آبی، بلکه به پرورش آن روحیه‌ای که هر قطره آب را به عنوان هدیه‌ای از آسمان، به شکرگزاری و مراقبت نگاه کند. این روز، فرصتی است تا درک کنیم چگونه می‌توانیم با افعال و اندیشه‌هایمان، میراثی از زندگی و برکت برای نسل‌های آینده بر جای بگذاریم.

پس این روز، مثل دعوت نامه‌ای باشد برای هر یک از ما برای تجدید نگاهمان به آب، به عنوان عنصری که زندگی می‌بخشد، پاک می‌کند و تجدید می‌کند. دعوتی است به قدردانی و اقدام، به این یادآوری که هر کدام از ما می‌توانیم تفاوتی ایجاد کنیم، در حفظ این هدیه ارزشمند، برای زمین و برای همه موجوداتی که بر آن زندگی می‌کنند.

پدر آسمانی،

در این روز جهانی آب، قلب‌هایمان را به سوی تو می‌گردانیم، شکرگزار برای نعمت حیات‌بخش آب. از تو می‌خواهیم که به ما حکمت و قدرت عمل دهی تا این هدیه گرانبها را حفظ کنیم، برای نسل‌های امروز و فردا. کمک کن تا درک کنیم چگونه به بهترین شکل از منابع آبی مراقبت کنیم و آن‌ها را به گونه‌ای استفاده کنیم که باعث پاکی، شادابی و زندگی برای همه موجودات تو باشد.

به نام عیسی مسیح،
آمین با احترام و امید، به این آینده‌ای که با هم می‌سازیم.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.