رشد دانه‌های کوچک

رشد دانه‌های کوچک

خانه | Miracles | رشد دانه‌های کوچک

دوست من

آیا تا به حال تصور کرده‌ای که خداوند چطور پاسخ دعاهای بزرگ تو را با چیزهای به ظاهر کوچک می‌دهد؟ گاهی اوقات، به جای ارائهٔ درخت بلوطی که از او خواسته‌ای، یک بذر درخت بلوط به تو می‌دهد. این روش خداست تا فرصت رشد و توسعه را به همراه دانه به تو بدهد.

در کتاب مقدس، به ما یادآوری می‌کند که:

«پس بگذارید صبرتان فزونی یابد و نکوشید از زیر بار مشکلات شانه خالی کنید، زیرا وقتی صبرتان به حد کمال رسید، افرادی کامل و بالغ خواهید شد و به هیچ چیز نیاز نخواهید داشت.»

(یعقوب ۱ ایه ۴)

 این آیه به ما نشان می‌دهد که استقامت و صبر می‌توانند به ما کمک کنند تا از تمامی قابلیت‌هایمان بهره‌مند شویم.

نگاهی به داستان‌های شرکت‌های بزرگ مانند آمازون، گوگل و اپل بینداز که همگی از یک گاراژ کوچک شروع شدند. این نمونه‌ها نشان می‌دهند که شروع‌های کوچک می‌توانند به دستاوردهای بسیار بزرگ منجر شوند.

دوست من، شاید الان خودت را در نقطه‌ٔ شروعی کوچک می‌بینی، اما یاد بگیر که در این شروع کوچک استقامت کنی. این استقامت به تو ریشه‌های محکمی خواهد داد که در آینده، هنگام رویارویی با موفقیت‌ها، آمادهٔ مدیریت آن‌ها باشی.

خداوند می‌خواهد از تو برای گسترش زندگی، عشق و قدرتش استفاده کند. او تو را با دقت برگزیده و به نام خوانده است تا توسط زندگی‌ات جلال او را آشکار سازی.

اجازه نده که شک یا تردید تو را محدود کند. تو فرزند او هستی و نقشه‌های او برای تو محقق خواهد شد!

دعا کنیم:

«خداوندا،

شکرگزارم که تو همیشه با من هستی و هر روز برایم فرصت‌های جدیدی فراهم می‌کنی. کمکم کن تا بر ترس‌ها و تردیدهایم غلبه کنم و به برکاتی که برایم آماده کرده‌ای دست یابم.

در نام عیسی مسیح،

آمین.»

شکر برای بودنت دوستم،

تو یک معجزه‌ای و آماده برای تحقق بخشیدن به رویاهای بزرگ!

پیمان شبان‌لاری

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.