دوست عزیز، برکات بیشتری برای تو وجود دارد!

برکات بیشتری برای تو وجود دارد!

خانه | Miracles | دوست عزیز، برکات بیشتری برای تو وجود دارد!

حتما که تو هم برکات فراوانی در زندگیت داری، اما می خوام به تو بگم که بیشتر از این ها، در این دنیا، برای تو وجود دارد! چیزهای دیگری هم وجود دارد! آیا میتونی تصورشان کنی؟ آیا باور داری که ذخایر خداوند برای زندگی تو تمام نشده است و از بین نخواهند رفت؟

کلام خدا در کتاب متی باب 6 آیه 33 میگه که 

‘ نخست در پی پادشاهی خدا و عدالت او باشید، آنگاه همۀ اینها نیز به شما عطا خواهد شد. ‘ 

اگر توجه کرده باشی، صلیب علامت یک “+” است. عیسی پذیرفت که همه چیز را از دست بدهد تا ما بتوانیم بیشتر به دست آوریم: آرامش بیشتر، شادی بیشتر و زندگی کردن بیشتر در طی دوران زنده بودنمان بر روی زمین.

خداوند در کتاب افسسیان باب 3 آیه 20 به ما میگه که ‘جلال باد بر او که می‌تواند به وسیلۀ آن نیرو که در ما فعال است، بی‌نهایت فزونتر از هرآنچه بخواهیم یا تصور کنیم، عمل کند. 

بی‌نهایت فزونتر از هرآنچه بخواهیم یا تصور کنیم، این خبر خیلی خوبی است که خداوند می خواهد بیش از آن چیزی را که درخواست می کنیم به ما بدهد. او می‌خواهد ما را پر و بی نیاز کند… با زندگی‌اش، با عشقش، با عیسی مسیح. 

او میراثی را برای فرزندان خود محفوظ نگاه داشته است!

دوست من، باور کن که یک ارث برای تو، برای خانواده تو، برای ازدواج تو، برای تحصیل تو، برای سلامتی تو وجود دارد.

خداوند در کتاب غلاطیان باب 4 آیه های 6 تا 7 به ما میگه: 

‘پس حال، چون فرزندان خدا هستید، خدا روح پسر خود را به قلبهای ما فرستاده، که با اشتیاق بانگ برمی‌آورد: «اَبّا ، پدر». بنابراین دیگر غلام و کنیز نیستی، بلکه فرزند خدایی، و به همین علّت خدا تو را وارث خود نیز ساخته است. ‘ 

پس ما وارث چه چیزی هستیم؟ بله، زندگی ابدی … اما خداوند برای الان ما هم که بر روی زمین هستیم وعده می دهد که هنگامی که به دنبال ملکوت خدا و عدالت او هستیم، برکات او بیش از حد نیاز ما در زندگی هایمان افزون خواهد شد.

پس از تو دعوت می کنم که امروز قلبت را به روی خداوند باز کنی!

در آخر میخوام دعای برکتی که یکی از عزیزان برای ما ارسال کردند رو با تو به اشتراک بزارم و از تو هم بخوام که برای ما و پیشبرد این پروژه در دعا باشی.

با سلام و وقت بخیر خدمت شما برگزیدگان خداوند. خداراشکر میکنم برای وجود شما عزیزان. ممنون برای قلب وغیرتی که دارید.

 پیامهای شما هرروز صبح، برای من، حقیقتا صدا واضح خداست. برای من و دقیقا با حال و احوال من سخن میگوئید.

سپاس برای وجودتان و برای محبت و لطفتان!

من هرروز صبح با عشق و شادی از خواب بیدار می شوم و قبل از اینکه کاری انجام دهم اول سراغ گوشی تلفن می روم و ایمیلم را چک میکنم و شروع به خواندن هر روز یک معجزه میکنم و با پیامی که از خدا از طریق شما، ارسال کرده است، روزم را شروع می کنم. 

من برای شما و تیم شما هرروزه دعا می کنم .

خداوند حدود شما را وسیع گرداند و به فراوانی برکت دهد.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.