دوباره نو شدن رو تجربه کن!

دوباره نو شدن رو تجربه کن!

خانه | Miracles | دوباره نو شدن رو تجربه کن!

ممکن است، کلمه ی تیولا برای تو معنایی نداشته باشد، و شاید نام آن را نشنیده باشی، اما این، نام گونه ای از عروس دریایی است که توانایی باورنکردنی ای در معکوس کردن روند پیری خود دارد! کمی شبیه یک پروانه است که به لارو تبدیل می شود. این عروس دریایی کوچک هرگز نمی میرد و به زیبایی، واقعیت تولد جدید و زندگی با خدا را به تصویر می کشد.

در کتاب مقدس، اَفِسسیان، باب 4، آیه های 22 تا 24، اینطور آمده است: «پس اکنون باید طبیعت کهنه و گناه آلود خود را که بر اثر شهوات فریبنده فاسد و فاسدتر می شود، از خود بیرون نمایید، فکر و ذهن شما باید روزبه روز تغییر کند و به سوی کمال پیش رود. بلی، شما باید شخص جدید و متفاوتی شوید، شخصی مقدس و درستکار؛ و این طبیعت نو را که به صورت خداست، بپوشید.»

پس، دوست عزیز! بدن تو متحمل زمان است…اما روحت نه. الان، حتی بیشتر از قبل، چون دوباره متولد شده ای و فرزند خدا هستی! بنابراین، قلب و روح و افکار تو دائماً در حال تجدید است.

لطفا به شهادت یکی از عزیزان دراین مورد توجه کن: «خداوند کل زندگی من، قلبم، طرز فکرم، افرادی که خودم را با آن احاطه کرده ام، و نگرش من به زندگی را تغییر داد. او با قرار دادن عشق در آن، آرامش، شادی، شخصیت، عدالت، رضایت و قلبی کاملاً جدید به من بخشیده است. من عضو یک باند تبهکار بودم و قبلاً یک فرد نفرت انگیز بودم، اما دیگر آن فرد سابق نیستم. جلال کامل بر خدا که هم اکنون موسیقی پرستشی می نویسم… تشکر ویژه دارم از شما برادران و خواهرانم، دوستتان دارم و در خداوند به وجود شما افتخار می کنم.»

دوست من! هر چیزی که ماهیت جدید تو را تشکیل می دهد تنها با گذشت زمان رشد می کند و تو نیاز داری که…

  • خدا را در همه چیز، اولویت قرار دهی.
  • کلام او را بخوانی و اطاعت کنی.
  • با او صحبت کنی و وقت بگذرانی.
  • انتخاب کنی تا اراده ی او و آنچه روح او می‌خواهد را انجام دهی، حتی اگر لازم است بهایی برای آن بپردازی.

این یک جریان مداوم است، یک تبادل دائمی بین زندگی او و تو. افکار تو تجدید می شود و حیات او در تو گسترش می یابد!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.