دعا قدرتمند است!

دعا قدرتمند است!

خانه | Miracles | دعا قدرتمند است!

دعا یک عمل نسبتاً ساده است. دعا گفت و گو با خداست. دعا بیان آن چیزی است که از سر می گذرانی و احساسی که با خدا  داری. علاوه بر این، تو می توانی در هر لحظه از روز و در هر کجا که هستی، دعا کنی. تو می توانی با صدای بلند دعا کنی یا در قلب خودت آنچه که می خواهی به خدا بگی. 

در کتاب فیلیپیان باب 4 آیه 6  می خوانیم’ برای هیچ چیز نگران نباشید. در عوض، در هر شرایطی، با دعا و التماس، همراه با شکرگزاری، درخواستهای خود را به پیشگاه خدا ببرید. ‘

دعا وسیله‌ای است که می‌توانی از آن برای خاموش کردن نگرانی‌هایت و برای شنیدن صدای خدا استفاده کنی. وقتی دعا می کنی، خداوند عالم را خطاب می کنی. خالق آسمان و زمین. او نسبت به مشکلات تو، نسبت به مشکلاتی که با فرزند،  پدر و مادر و اطرافیانت داری، بی تفاوت نیست. وقتی خواسته ها و نیازهای خودت را به او اطلاع بدی، خدا واقعاً آنها را می شنود!

اگر فرزندان تو سرکشی کرده اند و پیوندهایشان را با خدا قطع کرده اند…دعا، درخواستی است به سوی خدایی که می تواند و می خواهد که به آنها برسد، و این مهم نیست که الان، کجا هستند. دعا می تواند در هر کجا که هستند و هر کاری که انجام می دهند به آنها برسد. (به کتاب مقدس، مزمور باب 103 آیه 17 مراجعه کن)

اگر رابطه تو با همسرت شکسته شده… دعا، پدر آسمانی ما را به نقش رهبری آنچه هنوز از خانواده باقی مانده است دعوت می کند. این سرپرست خانواده، بی قید و شرط عشق می ورزد و هرگز عهد خودش را نمی شکند. 

(به اعمال رسولان باب 3 آیه 25 مراجعه کن)

اگر وضعیت مالی تو در پایین ترین حد خودش است، می توانی به خدا اعتماد کنی که نیازهای تو را تامین می کند.

(به مزمور 37 آیه 25  و کتاب متی باب 6 آیه 25 مراجعه کن) 

دعا لزوما طوفان را رد نمی کند، اما در میان طوفان آرامش واقعی را برای خانواده به ارمغان می آورد.

دوست من، دعا به تو اطمینان می دهد که هنگام وقوع فاجعه، یک همراه در خانه تو حضور دارد. این دوست… عیسی است. او دست تو را می گیرد و تو را در آغوش همیشگی خود قرار میده. وقتی دیگر نمی‌توانی به جلو حرکت کنی، او تو را متحمل میشه. او از خانواده تو حمایت می کند. و این معجزه دعا است.

در میان مشکلات خانوادگی و سردرگمی، وقتی راه خودت را گم کردی، به خدای قادر مطلق، کسی که چیزی از او پنهان نیست، کسی که حکمت و آرامش می بخشد،  دعا کن!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.