در مواجهه با چالش چه میکنی؟

در مواجهه با چالش چه میکنی؟

خانه | Miracles | در مواجهه با چالش چه میکنی؟

گاهی اوقات موقعیت هایی وارد زندگی ما می شوند که خیلی ترسناک یا غیر قابل حل به نظر می رسند.

تو را نمی‌ دانم، اما بسیاری از همراهان “هر روز، یک معجزه” وقتی با مشکلاتی رو به رو می‌ شوند، در آن ها ترسی ظاهر می‌ شود که اغلب در توکل کردن به خدا دچار مشکل می شوند.

در این جا چند مورد وجود دارد که این افراد با من در میان گذاشته اند: «سپردن زندگی ام به خدا، اعتماد به او و توقف نگرانی در هنگام مواجهه با سختی ها، دشوار است.»

شخص دیگری نوشته است: «برای من بسیار دشوار است که در آرامش و اعتماد بمانم، وقتی روزهای سختی مثل بیکاری یا مجردی را پشت سر می گذارم.»

دوست عزیز! وقتی این موقعیت ها پیش می آید، چه کار کنیم؟ در مواجهه با چالش هایی از این دست، ممکن است بخواهیم فرار کنیم یا به سادگی جلو رفتن را متوقف کنیم و دیگر امیدوار نباشیم. اما خبر خوب این است که عیسی وعده داده است که هرگز ما را ترک نخواهد کرد. او همیشه با ماست… تک تک ثانیه های هر روز.

عیسی، که کلمه ی جسم  شده است، تو را هدایت و حمایت خواهد کرد! با خواندن کتاب مقدس، تو خود را با آیاتی پر می کنی که ایمان تو را تغذیه و تقویت می کند. چشمان خود را از شک و ترس دور کن و قلب خود را به روی کلام او باز کن تا ایمانی را که نیاز داری دریافت کنی.

برای عبور از این طوفان‌ها و بیابان‌های زندگی، به ایمانی آزموده‌ شده و اثبات‌ شده نیاز داری. و این نوع ایمان با گوش دادن به کلام خدا رشد می کند، همان طور که کتاب مقدس در رومیان، فصل 10، آیه ی 17، می گوید: «با این حال، ایمان از شنیدن مژده ی انجیل به وجود می آید.»

پس ایمان و معرفت به کلام خدا از هم جدا نیستند. من، تو را به خواندن و مطالعه کتاب مقدس دعوت می کنم. آن را در برنامه ی روزانه خود قرار بده. خواندن کلام خدا و دعا، به اندازه ی خواب و نفس کشیدن لازم و ضروری است! دعا می کنم خداوند ایمان و قلب تو را هر روز تقویت کند!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.