در قلبت را به روی خداوند باز کن.

در قلبت را به روی خداوند باز کن.

خانه | Miracles | در قلبت را به روی خداوند باز کن.

دوست عزیز، در قلبت را به روی خداوند باز کن.

در کتاب مقدس، در مکاشفه ۳ آیه ۲۰، می‌خوانیم:

»اینک پشت در ایستاده در را می‌کوبم؛ اگر کسی صدای مرا بشنود و در را باز کند، وارد خواهم شد و با او شام خواهم خورد و او نیز با من. «

این آیه دعوتی است برای باز کردن در قلبت به سوی عیسی، به روی کسی که می‌خواهد نه تنها در کنارت باشد بلکه درون تو نیز زندگی کند.

تصور کن، عیسی، نجات‌دهندهٔ جهان، پشت در خانهٔ تو ایستاده و منتظر است تا او را به درون خانه‌ات راه دهی. این استعاره‌ای است از دعوت برای به اشتراک گذاشتن زندگی، برای تبدیل شدن به بخشی از ماجرایی بزرگ‌تر.

اجازه بده تا عیسی وارد قلبت شود، جایی برای او باز کن تا نه فقط به عنوان مهمان بلکه به عنوان عضوی از خانواده با تو بماند. او می‌خواهد همهٔ لحظاتت را، چه در شادی، چه در غم‌ها، چه در دشواری‌ها و چه در پیروزی‌ها با تو شریک شود.

دوست من، تو همانند بسیاری دیگر از فرزندان خدا که دریافتند حضور عیسی در کنارشان امکان‌پذیر است، می‌توانی روزی پر از نور و محبت را تجربه کنی. این یادآوری روزانه که خداوند همیشه در کنارت است، نه فقط در لحظات آرام، بلکه همچنین در میان طوفان‌ها تو را استوار نگه‌می‌دارد.

خدای پدر،

امروز برای دوستم، دعا می‌کنم. از تو می‌خواهم که در هر گام او را هدایت کنی، قلبش را با محبتت روشن نگه داری و او را در مسیر زندگیش حمایت کنی. اجازه بده که او همیشه حضورت را در کنار خود احساس کند و بداند که تو هرگز او را ترک نمی‌کنی. به او قوت بده تا با هر چالشی مواجه شود و در هر شرایطی، شادی و صلح تو را در قلبش احساس کند. به او یادآوری کن که او یک هدیه و معجزه از طرف توست.

به نام عیسی مسیح،

 آمین.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.