در ضعف خود، قدرت او را دریافت کن!

در ضعف خود، قدرت او را دریافت کن!

خانه | Miracles | در ضعف خود، قدرت او را دریافت کن!

ما می‌خواهیم در شغل، روابط، دوستی‌ها و در خانه بهترین باشیم… و دوست داریم به خداوند خدمت کنیم، با گفتار و کردارمان او را گرامی بداریم و همیشه در دعا باشیم. می خواهیم از تک تک ثانیه های زندگی استفاده کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم، اما گاهی اوقات به دلیل کمبود وقت، انرژی یا دلایل دیگر نمی توانیم …

  دوست من! شاید امروز دلسرد یا ناامید شده ای… اگر اینطور است،  می خواهم تو را تشویق کنم، به کلام خدا که در اشعیا باب 41، آیه ی 10 آمده است، توجه کنی، خداوند می گوید: «نترس، چون من با تو هستم؛ نگران نشو، زيرا من خدای تو هستم. من تو را تقويت خواهم كرد و ياری خواهم داد و تو را حمايت كرده، نجات خواهم بخشيد.»

دوست خوبم! وقتی خود را در ضعف می بینی، زمان عالی ای برای تجربه قدرت خداوند است و همچنین لحظه ای عالی برای دریافت نیروی اوست. مانند زمانی که جامعه پزشکی می گوید هیچ کاری نمی توان کرد و زمانی که بانک ها یا طلبکاران می گویند که با تو کار نمی کنند.

بله! اغلب زمانی که همه چیز «مرده» به نظر می‌رسد خدا از طرف تو قوی‌ ترین حرف را می‌زند و بهترین حرکت را می‌کند.

 دوست من! به خدا توکل کن. ضعف، اندوه، خستگی، شک و ترس خود را به او بده و قدرت، شادی، توانایی و اعتماد او را دریافت کن! او در هر شرایطی با توست. به او اعتماد کن و قدرت او را دریافت کن!

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «ایمیل‌های شما هر روز صبح به دستم می‌رسند و اغلب به طور منحصربه‌ فردی پاسخ  غم، ترس، سوء تفاهم و مشکلی که من سعی می‌کنم با کمک خدا و قدرت او بر آن غلبه کنم، هستند. دیروز به لطف این پیام ها، ارتباط خاصی با خداوند را تجربه کردم. اوایل روز، به یاد آوردم که از کودکی تا به حال، چقدر برای من سخت بوده که در یک گروه قرار بگیرم و هر چقدر تلاش می کردم موفق نمی شدم. این باعث شده بود که همیشه تنها و غمگین باشم و گریه کنم. حتی در خانواده‌ام احساس تنهایی و جدایی می‌کردم. حس می کردم چقدر از زندگی و توجه خداوند دور شده بودم. اما این افکار را از ذهنم دور کردم و اجازه ندادم که این احساسات بر من غلبه کنند. در اینجا می خواهم یک چیز مهم را با شما به اشتراک بگذارم: همان دیروز، چند ساعت بعد، در محل کار، برای دخترم ایمیلی فرستادم و به طور معمول، پوشه ی “ارسال شده” خودم را بررسی کردم تا مطمئن شوم که همه چیز درست است. با این حال، این بار نتوانستم آن را بررسی کنم! در عوض، صفحه ایمیل من مدام پیام روزانه «هر روز، یک معجزه» را می آورد و از بین نمی رفت! چندین بار سعی کردم به آن پوشه بروم ولی نمی توانستم. فقط برای مدتی به روز رسانی می شد و سپس متوقف می شد و بلافاصله پیام شما را باز می کرد. بالاخره تسلیم شدم و آن را باز کردم. وقتی ایمیل دیروز را خواندم اشک در چشمانم حلقه زد! و آن را با پسر و دخترم به اشتراک گذاشتم که چطور به احساسی که  قبلا داشتم اشاره می کرد و صد در صد می دانستم که خداوند بود که این پیام را بارها و بارها برایم می آورد و من حتی نمی خواستم آن را انتخاب کنم. آیا این یک اتفاق بود؟ مطمئنم که اینطور نبود. ایمیل های شما خیلی با قلب من صحبت می کنند و بسیار برای من مهم هستند. ایمان دارم که خداوند از طریق شما کار می کند.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.