در دل شب تار، همواره یک فانوس روشنایی وجود دارد.

در دل شب تار، همواره یک فانوس روشنایی وجود دارد.

خانه | Miracles |  در دل شب تار، همواره یک فانوس روشنایی وجود دارد.

دوست عزیزم،

لحظه‌ای عمق شب را تصور کن، زمانی که همه جا به نظر می‌رسد تاریک و خاموش است. در آن زمان، یک فانوس کوچک با نور ملایم و گرم خود، روشنایی بخش مسیر می‌شود.

دوست خوبم، این تصویر، نمادی از حضور خداوند در زندگی توست. همانطور که یک فانوس در تاریکی می‌درخشد، خدا نیز در میان سختی‌ها و چالش‌های زندگی، نور خود را به تو می‌بخشد.

نگذارید عشق به پول، حاکم زندگی شما باشد بلکه به آنچه دارید قانع باشید،

زیرا خدا فرموده است:

«شما را هرگز تنها نخواهم گذاشت و هرگز شما را ترک نخواهم کرد.»

( عبرانیان ۱۳ آیه ۵ )

این وعده، منبع قدرت و آرامشی بی‌پایان برای توست. خداوند، فانوس راهنمای توست که در تاریک‌ترین شب‌ها، روشن‌ترین نور را به تو هدیه می‌دهد.

حتی وقتی مسیر زندگی پیچیده و دشوار به نظر می‌رسد، وقتی امواج ناامیدی به سوی تو می‌آیند، خداوند با نور عشق و رحمت خود، راه را برای تو روشن می‌سازد. او نه تنها راهنمای توست بلکه نیرویی است که به تو قدرت پیشروی می‌دهد.

در این لحظات، یادآوری این نکته مهم است که خداوند به ما نیروی بیشتری از هر چیزی که در جهان وجود دارد، بخشیده است. همانطور که در کتاب مقدس آمده است، «کسی که در توست، از کسی که در جهان است بزرگتر است.» این، یادآور قدرت خداوندی است که در درون هر یک از ما زندگی می‌کند.

دوست من، بگذار این حقیقت، نوری باشد که راه تو را در دل شب‌های تاریک زندگی روشن می‌کند. بگذار ایمان به خداوند، فانوس راهنمای تو باشد.

خدای مهربان،

از تو سپاسگزارم که همواره نور و راهنمای دوست من هستی. به او قدرت و شجاعت بده تا در مسیری که پیش رو دارد، با ایمان و اعتماد به تو پیش برود.

به نام عیسی مسیح،

آمین.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.