در حضور او مکث کن!

در حضور او مکث کن!

خانه | Miracles | در حضور او مکث کن!

وقتی جوان بودم، یک بازی محبوب در زمین بازی وجود داشت به نام «موش و گربه». در این بازی یکی از بازیکنان “گربه” مجبور می بود یک موش را بگیرد، و سپس او نیز گربه می شد.  تنها راهی که برای در امان ماندن وجود داشت فقط یک راه بود:  فرار کردن!

خوشبختانه ما می توانستیم در هر نقطه ای از بازی “ایست” اعلام کنیم،  تا بازی برای لحظه ای متوقف شود و بتوانیم استراحت کنیم و نفس خود را نیز تازه کنیم.

دوست من!  آیا تا به حال احساس کرده ای که تحت تعقیب هستی؟  یا در موقعیتی هستی که تو را تحت فشار قرار می دهد؟  مثل ترس از واجد شرایط بودن، تهدید طلاق، مشکلات مالی یا مشکلات سلامتی؟  همه ما این “تعقیب کنندگان” و عوامل استرس زا را داریم.

اما به فیض خدا، ما توانایی فرار از استرس ناشی از این موقعیت ها را هم داریم!  چگونه؟  با گفتن “ایست”!  یا “تایم اوت”!  یا با فراخواندن کسی که به ما کمک می کند تا نفسی دوباره بگیریم… با فراخواندن عیسی.

 آیا می‌دانستی که کلمه «سلاه» که اغلب به «درنگ کردن» ترجمه می‌ شود، بیش از ۷۰ بار در کتاب مزامیر آمده است؟  اگر بتوانی حداقل دو بار در روز «درنگ کنی» چه خواهد شد؟

عیسی شاهزاده ی صلح است.  (به کتاب مقدس، اشعیا، فصل 9، آیه 6، مراجعه کن)

همچنین او کسی است که باران را متوقف می کند، باد را آرام می کند، و آرامش را برای هر طوفانی به ارمغان می آورد. (به کتاب مقدس، متی، فصل 14، آیه 22-23 مراجعه کن)

دوست عزیز! تو در هر زمان می توانی با او صحبت کنی و قلب خود را به روی او باز کنی. مشکلات خود را نزد او بیاور و آرامش او را دریافت کن، آرامشی که فراتر از هر فهمی است.

من اعلام می‌کنم که «صلح خدا، که از هر فهمی فراتر است، قلب و ذهن تو را دوست من، بوسیله عیسای مسیح حفظ خواهد کرد.» چون او این وعده را در (کتاب مقدس، فیلیپیان، فصل 4، آیه 7) داده است.

آرامش عیسی در دسترس توست…تو با خیال راحت از هر موقعیتی عبور خواهی کرد زیرا “در سکوت و اعتماد قدرت خواهی یافت.”  به ( کتاب مقدس، اشعیا، فصل 30، آیه ی 15) مراجعه کن.

 دوست من!  نَفَست را تازه کن، در حضور او مکث کن و تمام استرس و فشار هایت را به او بده!

به شهادت یکی از همراهان ما توجه کن: «می‌خواهم از شما تشکر کنم. خواندن ایمیل های شما برای من الهام بخش بوده است و هر روزه  من را به عشق واقعی و اولین عشق خود، یعنی عیسی، هدایت می کند و من دیروز برای اولین بار بعد از مدتها کتاب مقدس را خواندم.  به من آرامش و امیدی داد که آرزویش را داشتم.  با وجود اینکه چند ساعت گریه کردم، در نهایت احساس آرامش کردم، ممنون.»

دوست عزیزم از تو دعوت می کنم، با گوش دادن این سرود ستایشی، در آرامش خداوند ساکن شوی و نیروی تازه یابی:

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.