در ایمانت با شجاعت گام بردار!

در ایمانت با شجاعت گام بردار!

خانه | Miracles | در ایمانت با شجاعت گام بردار!

دوست عزیزم،

خداوند از این‎که فرزندانش به او کاملن اعتمادِ کنن بسیار شاد می‌شه. او به کسانی که در ایما‎ن‎شون باجرئت هستن، علاقه‌ی خاصی داره.

شاید الان به کارایی که یه روزی می‌تونستی انجام بدی و ندادی، داری فکر میکنی و چیزایی هم داره بهت یادآوری می‌شه، مثلن:

– اون سی دی تعلیمی‌ای رو که باید برای دیگری ضبط می‌کردی، نکردی؛ یا دست‌نوشته‌ای رو که قصد داشتی از تجربه‌های ایمانی‌ خودت بنویسی، اما هرگز این کار رو انجام ندادی،

– می‎تونستی با اون پولی که خداوند امانت بهت بخشیده بود، سرپناهی بسازی برای کودکانِ کار و بچه‌های بی‌سرپرست،

– می‎‍‌‎‌‌‎تونستی فرصت‌های شغلی برای اطرافیان و خانوادت ایجاد کنی؛ ولی هرگز خودت رو واردِ این چالش‎ها نکردی، چون درآمد و شغلی که داشتی برای خودت کافی بود.

– و…

چرا انسان‌ها جرئت نمی‎کنن که از خداوند درخواست‌هایی داشته باشن؟

شاید این‌طور فکر می‌کنن که ممکنه با انتظارهاشون خدا رو خسته یا اذیت کنن.

یا شاید چون بارها در برابرِ خواسته‌هاشون پاسخ منفی شنیدن، احساسِ طردشدگی می‌کنن و الان هم همین تجربه‌های ناخوشایند، اونا رو می‌ترسونه تا جایی که در برابرِ خدا هم با شک و تردید خواسته‎ها و حرفِ دلشون رو می‎زنن. اما بذار یه چیزی بهت بگم:

خدا از برکت دادنِ به تو بسیار خوشحال می‎شه و هرگز تو رو رد نمی‌کنه. چون او پدرِه!

 انجیل یوحنا ۱۶ :۲۴، این‌طور میگه:

“تا کنون چیزی به نام من نخواسته‌اید، بخواهید تا به‎دست آورید و شادی شما کامل گردد.”

دوست عزیزم،

خداوند پدری صبوره و او از صمیمِ قلبش می‌خواد که شادیِ تو رو افزایش بده و هر‎لحظه تو رو در پیروزی ببینه. او پشتیبان توست و از قبل همه‎چیز رو پیش‌بینی کرده. پس از خداوند بخواه که به تو کمک کنه تا با سرعتی که او برای تو در نظر داره، در ایمانت رشد کنی، جسور باشی و بتونی بدونِ حس طردشدگی، هر چیزی در دل داری به پدرِ آسمانی بگی تا او بهترین‎ها رو در زمانِ مناسب برای تو فراهم کنه.

منم دعا می‎کنم که بتونی با ایمان تمامِ رمز و رازهایی رو که در سیر پیشرفت روحانی دریافت و درک می‎کنی به‌کار بگیری. تو فرزندِ خدایی، از پدر بخواه که فقط و فقط او شادیِ درونی تو رو با محبت خودش کامل کنه.

اگه تو هم موافق باشی می‎تونی برای داشتنِ ایمانی پویا و زنده الان با من هم‎دعا بشی و بگی:

“پدرِ عزیز و مهربانم،

ازت ممنونم برای وعده‌های بی‌نظیری که در کلامِ زنده‌ت به من دادی. تمنا این‎که بهم کمک کنی تا بفهمم جرئت داشتن در ایمان به چه معناست و چطور می‎تونم با ایمانی جسورانه در جهت اراده‎ و برنامه‎های تو قدم بردارم تا نامِ تو بیشتر و بیشتر شناخته بشه و در قلبِ فرزندانِ گمشده و زندگی‎ها  جلال پیدا کنه.

آمین! “

دوست عزیزی برای تیمِ ما این‌طور نوشته بود:

” وقتی بچه‎هام بزرگ شدن و هر کدوم در کشورهایی مشغولِ کار و زندگی خودشون شدن، من به شدت افسرده شدم و انگار هیچ هدفِ خاصی در زندگیم نداشتم و از بی‎ارزشیِ خودم رنج می‎بردم. با این‌که من در ایمانم بسیار پُر از شور و اشتیاق بودم؛ ولی زمزمه‌های شیطان رو باور کردم که خدا هرگز من رو نمی‎بخشه، اونقدر احساس گناه می‎کردم که از دعا کردن و رفتن به کلیسا هم دست کشیدم.

اما از طریق موعظه‎‌ای شگفت‎انگیز در کلیسا احساس کردم که عیسا با من صحبت می‌کنه. من دوباره شجاعت و ایمان زیادی به خدا پیدا کردم، شبکه‎های اینترنتی مسیحی هم هر روز برای من مایه‎ی امید و آرامش بودن.

خدا رو شکر می‎کنم که افسردگیِ من رو به شادی تبدیل کرد.”

حالا چند لحظه‎ چشمات رو ببند و این جمله رو با خودت تصور کن و بگو:

“خداوند از برکت دادن به فرزندانش بسیار شاد می‎شه.”

آمین!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.