درون تو نیرویی است که کهکشان‌ها را به حرکت درمی‌آورد!

درون تو نیرویی است که کهکشان‌ها را به حرکت درمی‌آورد!

خانه | Miracles | درون تو نیرویی است که کهکشان‌ها را به حرکت درمی‌آورد!

درون تو نیرویی است که کهکشان‌ها را به حرکت درمی‌آورد!

دوست خوبم

تصور کن می‌توانستی با یک اشاره، زمان را متوقف کنی یا در یک چشم به هم زدن، به نقطه‌ای دیگر از جهان سفر کنی. شاید بعضی از ما آرزو می‌کنیم که چنین قدرت‌هایی داشته باشیم، اما واقعیت این است که نیرویی بسیار عمیق‌تر و قدرتمندتر در درون ما نهفته است:

حضور روح خود عیسی مسیح!

«ای فرزندان، شما به خدا تعلّق دارید … روحی که در شما است از روحی که در این دنیا کار می‌کند، قوی‌تر است.»

(۱ یوحنا ۴ آیه ۴)

این قدرت، فراتر از هر قدرتی است و ما را قادر می‌سازد در برابر سختی‌ها بایستیم، با چالش‌ها روبرو شویم و بر آن‌ها غلبه کنیم. زمانی که احساس خستگی می‌کنی، زمانی که ناامیدی بر زندگی‌ات سایه‌ می‌افکند، به خاطر بیاور که نیرویی که کائنات را به وجود آورد و نگه می‌دارد، همان نیرو در درون تو است.

عیسی، که ستارگان را به نام می‌خواند و دریاها را به آرامش فرمان می‌دهد، همان است که قلب تو را به عنوان خانه‌اش برگزیده و در آن ساکن شده است.

«فرزند خدا، منعکس کننده جلال خدا و مظهر دقیق وجود اوست. او با کلام نیرومند خود تمام عالم هستی را اداره می‌کند…» (عبرانیان1آیه 3)

پس، دوست عزیز ، در هر لحظه، چه در روشنایی روز یا تاریکی شب، یادت باشد که قدرتمندترین نیروی عالم، نیرویی است که درون تو حضور دارد و تو را برای پیروزی‌های بزرگ و کوچک زندگی آماده می‌سازد. برخیز و با این قدرت، روزهایت را در پرتو عشق و امید به پیش ببر.

خداوندم،

در این لحظه با قلبی سرشار از شکر و ستایش، برای تو دوستم دعا می‌کنم. خدای مهربان و بی‌پایان، تو را سپاس می‌گویم که نیروی خود را، در درون دوست خوبم  نهاده‌ای. لطفاً او را هر روز قوی‌تر کن، تا با قدرتی که در درونش است، در رویارویی با هر چالشی با امید و ایمان برخورد کند. او را با روحت تقویت کن و اجازه بده تا هر روز، شاهد معجزات کوچک و بزرگ در زندگی‌اش باشد. اجازه بده تا همیشه به یاد داشته باشد که هیچ چیز برای تو غیرممکن نیست و تو همیشه کنارش هستی.

در نام عیسی مسیح،

آمین.

شکر برای هستی‌ات دوست خوبم.

تو نه تنها یک معجزه‌ای، بلکه شاهدی زنده از قدرت بی‌پایانی هستی که جهان را به حرکت درمی‌آورد.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.