خودت رو از نگرانی آزاد کن!

خودت رو از نگرانی آزاد کن!

خانه | Miracles | خودت رو از نگرانی آزاد کن!

امیدوارم که این پیام های روزانه تا اینجا، باعث دلگرمی و دگرگونی تو شده و همچنین برای تو مفید بوده باشند… این دعای من برای توست، و آرزوی من این است که در کنار تو باشم و به تو یاری رسانم.

دوست من! وقتی ذهنت مشغول افکار مضطرب می شود، چه می کنی؟

نگرانی گاهی می تواند آنقدر بلند در ذهن ما صحبت کند که هیچ چیز دیگری را نه بشنویم و نه ببینیم! اما خدا چیز دیگری برای تو می خواهد… او می خواهد ببیند که با روحی آزاد و ذهنی سبک و بی بار راه می روی.

گاهی که حس می کنم نیرو یا انگیزه ام به انتها می رسد، این دعا را می خوانم:

“خداوندا، من احساس پوچی می کنم، انگار چیزی برای دادن ندارم. من انگیزه و عشق تو را برای انجام بقیه کارهایی که امروز باید انجام دهم، درخواست می کنم.»

و وقتی بعداً به آن فکر می کنم، متوجه می شوم که همه چیز به لطف خداوند و قدرت او انجام شده است! او حقیقتا نیکو است و همه نیازهای ما را تأمین می کند، خواه این نیازها، جسمی، معنوی یا عاطفی باشد.

 به جای اینکه نگرانی های خود را برای خود نگاه داری و به آنها اجازه دهی همچنان بر شانه های تو سنگینی کنند، آنها را به خداوند  بسپار و رها کن. از او کمک بخواه… او از نجات تو خوشحال خواهد شد و نام او جلال خواهد یافت.

نویسنده مزمور، در مزمور 94، آیه 19، اینطور می گوید: «در انبوه نگرانی هایم در درونم، آسایش تو روح من را شاد می کند.»

به شهادت یکی از همراهان عزیز ما توجه کن: «احساس می‌کنم زندگی ام پر از برکت است! من مشتاقانه منتظر خواندن ” هر روز، یک معجزه” هستم! نگاه من به اطرافم، مثبت‌ تر شده‌ است، کمتر نگران هستم، ایمانم رشد کرده است و می‌دانم همه چیز از طریق مسیح امکان‌ پذیر است! « هر روز، یک معجزه» برای من بسیار آرامش بخش بوده و به من یاری می رساند تا از برخی زمان های سخت عبور کنم!»

خدا امروز تو را تشویق می کند و من او را ستایش می کنم که از این طریق و به روشی جزیی برای انجام این کار تلاش کرد!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.