خدا کلمه است!

خدا کلمه است!

خانه | Miracles | خدا کلمه است!

 آیا می دانی که خدا کلمه است؟ کتاب مقدس در یوحنا فصل اول، آیه ی یک، به ما می گوید: “… در ازل، پيش از آنكه چيزي پديد آيد، «كلمه» وجود داشت و نزد خدا بود. او همواره زنده بوده، و خود او خداست.”

اگر خدا کلمه است، پس منطقی است که او می خواهد صحبت کند!

 در باغ عدن، قبل از سقوط انسان، خدا هر روز با آدم و حوا قدم می زد و صحبت می کرد. او می خواهد همین کار را با تک تک فرزندانش انجام دهد، حتی همین امروز، و با تو همچنین دوستِ من!

 خدا می خواهد هر روز و هر لحظه با تو ارتباط برقرار کند و به تو گوش دهد. او همچنین دوست دارد با تو صحبت کند، به تو بگوید که در قلبش چه می گذرد. با تو در مورد عشق اش به تو و همچنین به اطرافیانت صحبت کند.

آیا می خواهی او را بشنوی؟ آیا می خواهی این ارتباط را با خدا داشته باشی؟ قلبت را باز کن. گوش های روحانی خود را نسبت به صدای او حساس کن. افکارت را روی عیسی متمرکز کن و به صحبت هایش گوش بده. به همین سادگی…

خدا تو را دوست دارد دوستِ من، و او عاشق ارتباط با توست!

به برکتی که یکی از همراهان با ما در میان گذاشته توجه کن: «هر روز یک معجزه» برای من بسیار پر برکت بوده است. مستقیماً با روح من صحبت می کند و جاهایی از روحم را لمس می کند که من همیشه دوست ندارم با آنها سروکار داشته باشم. این به من درک بهتری از عشق خدا و نحوه عملکرد او در زندگی من داده است. من عاشق شهادت های همراهان  کلیسا هستم. بسیار سپاسگزارم و خدا به شما برکت بدهد.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.