خدا همیشه در کنارت است

خدا همیشه در کنارت است

خانه | Miracles | خدا همیشه در کنارت است

دوست عزیز، خدا می‌خواهد تو بدانی او همیشه در کنارت است!

وقتی یک کودک به دنیا می‌آید، یکی از اولین هدایایی که به او داده می‌شود، نامی است که بر او قرار می‌دهند. این نام، که معمولاً با معانی غنی انتخاب می‌شود، بیانگر هویت اوست. برای مثال، آیا می‌دانستی که نام “جبرئیل” در زبان عبری به معنی “خدا قوت من است” است؟

خدا می‌خواست که ما به خوبی درک کنیم او واقعاً در کنار ماست. به همین دلیل، او نام امانوئل که به معنای “خدا با ما” است را برای عیسی انتخاب کرد. این نام، هویت و مأموریت عیسی را به ما یادآوری می‌کند.

کتاب مقدس می‌گوید:

«باکره‌ای آبستن شده پسری خواهد زایید که

عمانوئیل، ‌یعنی خدا با ما، خوانده خواهد شد.»

(متی ۱: ۲۳)

تصور کن، با هر دفعه که به عیسی فکر می‌کنی، خدای پدر خواسته تو احساس کنی او در کنار توست. این نه فقط یک وعده است، بلکه یک حقیقت زنده و تأثیرگذار در زندگی روزمره‌ٔ توست.

حالا، با این احساس قوی که خدا در کنارت است، با چه کیفیتی می‌توانی به نیایش و ستایش او بپردازی؟ اجازه بده این احساس، راهنمای روزها و شب‌هایت باشه. او همین الان و همیشه با توست، دوست عزیز. از ته دل می‌گویم، مرسی عیسی، که “خدا با ما” هستی.

هر لحظه‌ای که احساس تنهایی می‌کنی، به یاد بیاور که عیسی، عمانوئل، نمادی زنده از حضور خدا کنار توست. با دانستن این که “خدا با ما” است، می‌توانیم با قدرت و امید به پیش برویم، چرا که می‌دانیم هرگز تنها نیستیم.

پیشنهاد می‌کنم اگر از این متن‌های کوتاه در مورد نام‌های خدا لذت بردی و مشتاقی که در این‌باره بیشتر بدانی، از طریق سایت‌های معتبر مسیحی معنای نام‌های خداوند را مطالعه کنی.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.