خدا نمی گذارد غرق شوی!

خدا نمی گذارد غرق شوی!

خانه | Miracles | خدا نمی گذارد غرق شوی!

نمی‌ دانم در حال حاضر چه چیزی را تجربه می‌ کنی. اما من می‌ خواهم، امروز  به طور خاص  تو را تشویق کنم تا در هر آزمایشی که هستی، قوی باشی، زیرا زندگی تو ارزشمند است.

اگرچه ممکن است آزمایش ها گاهی آن قدر شدید یا دشوار باشند که احساس کنی در حال عبور از آتش هستی، اما این حقیقت هم چنان باقی است: آزمایش‌ های تو به زیباترین شهادت های زندگی ات تبدیل خواهند شد.

زندگی های بسیاری گواه این موضوع است!

به جویس مایر نگاه کن: زن جوانی که توسط پدرش مورد آزار جنسی، ذهنی، عاطفی و کلامی قرار گرفته بود، و اکنون تبدیل به یک معلم و مشوق مشهور جهانی شده است!

نیک وویچیچ هم همین‌ طور: کودکی که معلول، تنها، و بدون دست و پا به دنیا آمد. او تبدیل به یک شوهر و پدر مهربان شده است که به میلیون‌ها نفر خدمت می کند…!

همچنین در کتاب مقدس، داستان استر، یک یتیم تبعید شده را می خوانیم که ملکه شد و کِشتی قدرتمندی بود که خدا برای نجات یک گروه از مردم از آن استفاده کرد. (داستان استر را بخوان).

بنابراین، امروز می‌ خواهم به تو بگویم که این آزمایش آتشین، تو را نمی‌ سوزاند، بلکه تو را برای برنامه‌ ای که خدا برایت دارد، تجهیز می‌ کند. تو مورد ظلم نیستی… بلکه  در حال  آماده شدن هستی!

 همان طور که در کتاب مقدس، اشعیا، فصل 43،  آیه ی 2، می خوانیم: «هنگامی‌ که‌ از آب های‌ عمیق‌ بگذری‌ من‌ با تو خواهم‌ بود. هنگامی‌ که‌ سیل‌ مشکلات‌ بر تو هجوم‌ آورد، نخواهم‌ گذاشت‌ غرق‌ شوی‌! هنگامی‌ که‌ از میان‌ آتش‌ ظلم‌ و ستم‌ عبور کنی‌، شعله‌ هایش‌ تو را نخواهد سوزاند!»

درست است… از لحظه‌ ای که به خدا توکل می‌ کنیم، همه چیز را به او می‌ سپاریم و بدون قید و شرط به او اعتماد می‌ کنیم، آن‌ گاه چیزی که سعی دارد ما را در هم بکوبد، تبدیل به قدرت ما می شود و همچنین، زیباترین شهادت برای جلال خدا!

من از تو دعوت می کنم که این آیه ی باشکوه در کتاب مقدس، مزمور 9، آیه ی 9، را با من بخوانی: «خداوند پناه گاه‌ رنجدیدگان‌ است‌ و ایشان‌ را در سختی‌ ها حفظ‌ می‌ کند.»

دوست من! خدا را دِژ و قلعه ی بلند خود قرار بده و شجاع باش. این آزمایش تا ابد ادامه نخواهد داشت، و آن چه که از آن می ماند، شهادتی باشکوه خواهد بود که جلال و قدرت معجزه گر خدای ما را آشکار می کند!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.