خدا می خواهد چیزهای بزرگی را برای تو آشکار کند!

خدا می خواهد چیزهای بزرگی را برای تو آشکار کند!

خانه | Miracles | خدا می خواهد چیزهای بزرگی را برای تو آشکار کند!

آیا تا به حال آنقدر به کسی اعتماد کردی که راز بزرگی را بهش بگی؟

خدا به تو، به عنوان فرزندش، اعتماد دارد و او آماده است تا چیزهای بزرگ را برایت آشکار کند!

در کتاب ارمیا باب 33 آیه 3 می خوانیم که مرا بخوان که تو را اجابت خواهم کرد و تو را از چیزهای عظیم و مخفی که ندانسته‌ای، آگاه خواهم ساخت.

خدا دیکتاتوری نیست که منتظر باشد که خودت را ثابت کنی تا ببیند قابل اعتماد هستی یا نه.

نه… او به سادگی خودش را به کسانی که او را می‌جویند و به کسانی که می‌خواهند از او بشنوند، نشان می‌دهد. همانطور که در ارمیا خواندیم: «مرا بخوان که تو را اجابت خواهم کرد.» این بخش مهم است: مرا بخوان. به عبارت دیگر، من را صدا بزن، من را فریاد بزن، با من صحبت کن. و حتما که قدم منطقی بعدی این است که…به من گوش کن.

شاید دارید این را می خوانید و با خودتان می گویید: «خدا با من صحبت نمی کند. او هرگز این کار را نمی کند. چرا این بار باید متفاوت باشد؟»

اما بدان وقتی شروع کنی که خودت را روی فرکانس خدا تنظیم کنی، این موضوع هم تغییر خواهد کرد. همه چیزهایی که باعث ایجاد «نویز»  و حواس پرتی در قلب تو می شود را خاموش کن و روی عیسی تمرکز کن. در مورد اینکه او چه کسی است و در مورد آنچه که برای تو انجام داده است. و به سادگی با تشکر از او شروع کن. و بعد از آن قلب خودت را به روی او باز کن و آنچه را که بر تو سنگینی می کند با او در میان بگذار. سپس آنچه به ذهنت می رسد را بنویس: یک بیت، یک آهنگ، یک دعا، یک فکر…فقط آن را بنویس.

دوست خوبم، خودت را از تمام آنچه خدا می خواهد به تو بگه، محروم نکن. او چیزهای بزرگی دارد که باید برای تو فاش کند، رازهایی که باید با تو در میان بگذارد. آیا امروز برای او گوش شنوا خواهی داشت؟ آیا به عیسی اجازه می دهی که این روز را به معجزه تبدیل کند؟
آمین

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.